Mites kannattais tehdä??? (vaunuasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shenda81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shenda81

Aktiivinen jäsen
11.01.2008
1 618
0
36
Kun mä ääliö menin ostamaan uudet emmaljungan city crossit meitin tulevalle??? vauvalle.

Nyt vaan mietin että säilytänkö nämä vai myyn ja ostan sitten kun tarvitsee oikeesti niin ostaisin ne emmaljungan edget.

City crossit olisi siitä paremmat että ne mahtuis auton perään paremmin kuin edget mutta en tiedä....

Kertokaa joku mulle mitä mä teen...kun en osaa päättää.Olen tälläinen helkatin jahkailija.

Siis ne city crossit on ihan uudet ja maksoin niistä uuden hinnan.En tidä miksi ihmeessä ne ostin...tilapäinen mielenhäiriö =)

Pikkukakkosta yritetään kovasti tehdä....Kun rupesin miettimään että jos ne edget onkin "paremmat".Mutta eikös city crossit aja peri aatteessa saman asian jos ostan siihen sen city kopan....mä olen ääliö.

Ja jos ne huutikseen esim. laitan myyntiin niin menvät varmasti kaupaksi..kait

ei kai noissa edes ole hirveesti eroa jos ostat sen citykopan. mutta en siis oikein tajua, että jos halusit vaunut, niin miksi ostit rattaat ilman sitä vaunukoppaa..

vertailitko täällä:
http://www.emmaljunga.se/techspec_all.asp?lang=FI

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
mä olen varmaan niin tyhmä etten tajua miksi ostaa vaunut ennen kun edes odottaa?????

Mä tiedän!!!Olen vaan sen verran tyhmä että en malta odottaa.

joo en mäkään olis malttanut odottaa mutta jos olisin ostanut kaikki vaunut mikä silmää miellytti niin olisin ollut kymmenien vaunujen ylpeä omistaja. pointtini on juuri että mieli muuttuu,

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Minä vaihdoin city crossit, sport edgeihin ja oon todella tyytyväinen, et näin tein :D

Miksi ne edget susta on paremmat????Vakuuta mut

Koppa isompi ja varustellumpi kun city koppa, esim. hyttyssuoja integroituna, kehtojalakset, säädeltävät aukot pohjassa...
Teleskooppinen heittoaisa, mulla ainaskin parempi ku oon pitkä. Teleskooppisesssa mitä ylemmäs siirrät aisaa, sen pidempi tila jää jaloille, nappiaisassa mitä korkeammalle säädät aisaa, sen lähempää lykit rattaita.
Kannattaa muuten hankkia delux jalkapeite kumpaan vaan, nimittäin edgejen ohkasella ei tee mitään näillä pakkasilla. Tälläkin hetkellä iso ukkeli nukkuu rattaissa päikkäreitä, niin se delux jalkapeite esim,. suojaa tuolta tuuleltakin paremmin.

Oisko jotain tiettyä mitä haluaisit kysyä?

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
ei kai noissa edes ole hirveesti eroa jos ostat sen citykopan. mutta en siis oikein tajua, että jos halusit vaunut, niin miksi ostit rattaat ilman sitä vaunukoppaa..

vertailitko täällä:
http://www.emmaljunga.se/techspec_all.asp?lang=FI

City crossit saa,kasattua autoon sen city kopan kanssa.Edget pitää purkaa kokonaan eli vievät autossa enemmän tilaan.Ajattelin vaan että jos reissuun lähtee niin ei mahduta millään autoon.Ja city crossit city kopan kanssa ovat tosi kevyet työntää-Kummatkin miellyttää silmää.

mä olen varmaan niin tyhmä etten tajua miksi ostaa vaunut ennen kun edes odottaa?????

joo en mäkään olis malttanut odottaa mutta jos olisin ostanut kaikki vaunut mikä silmää miellytti niin olisin ollut kymmenien vaunujen ylpeä omistaja. pointtini on juuri että mieli muuttuu,

Mulla on mieli muuttunut jo monta kertaa.Nää vaunut taitaa olla nyt 13. mitkä mulla on.Olen ns. vaunufriikki.

Minä vaihdoin city crossit, sport edgeihin ja oon todella tyytyväinen, et näin tein :D

Miksi ne edget susta on paremmat????Vakuuta mut

Koppa isompi ja varustellumpi kun city koppa, esim. hyttyssuoja integroituna, kehtojalakset, säädeltävät aukot pohjassa...
Teleskooppinen heittoaisa, mulla ainaskin parempi ku oon pitkä. Teleskooppisesssa mitä ylemmäs siirrät aisaa, sen pidempi tila jää jaloille, nappiaisassa mitä korkeammalle säädät aisaa, sen lähempää lykit rattaita.
Kannattaa muuten hankkia delux jalkapeite kumpaan vaan, nimittäin edgejen ohkasella ei tee mitään näillä pakkasilla. Tälläkin hetkellä iso ukkeli nukkuu rattaissa päikkäreitä, niin se delux jalkapeite esim,. suojaa tuolta tuuleltakin paremmin.

Oisko jotain tiettyä mitä haluaisit kysyä?

Mä ajattelin että jos otan ne edget niin ne tulee sillä classic rungolla.itse kun olen lyhyt (165cm).Joo se delux-jalkapeite on ihan ehdoton,niissä city crosseissa on se.

Siis miten sulla on ollu varaa ostaa 13 vaunut? Eikö siinä aina menetä rahaa kun myy ne eteenpäin? Meille oli ainakin iso hankinta nuo Emmaljungan city crossit 1,5 v sitten esikoiselle ja nyt kun on toinen tulossa ni mietin kuumeisesti et tarvitaanko kaksostenrattaat vai meneekö esikko seisomalaudalla... en usko et tehdään mitään jättilenkkejä päivisin. Mä ainakin tykkäsin esikoisen kanssa käydä kaupungilla kun sai vaunut kätevästi tavaratilaan. Mul olis menny hermot jos olis pitäny ruveta renkaita ottaa pois yms. Mut jos sul on kauheesti rahaa ni myy nuo pois jos ne ei miellytä ja osta uudet sitten kun olet raskaana ja vauva tulossa!!

Mulla on mieli muuttunut jo monta kertaa.Nää vaunut taitaa olla nyt 13. mitkä mulla on.Olen ns. vaunufriikki.

Mikset osta muutamia vaunuja lisäksi? On sit mistä valita.

[quote="shenda81] Mulla on mieli muuttunut jo monta kertaa.Nää vaunut taitaa olla nyt 13. mitkä mulla on.Olen ns. vaunufriikki.
[/quote]

Siis ootko sä ostanu ja sit myyny jo 13 vaunut vai vaan päättäny 13 eri kertaa että nää on nyt ne mitkä meille tulee????

meillä ceroxit ja en vaihtais mihinkään muuhun!!! oon ite 163cm ja noi on mulle juuri passelin kokoiset vaunut :) parilla kaverilla on edget ja ne on niin monta kertaa kironneet kun ne joutuu purkaa atomeiksi että saa autoon ja mukaan ei mahdu mitään muuta kun vievät kaiken tilan farmarista. meillä taas noi ceroxit menee ihan heittämällä autoon!

minkä väriset noi sun city crossit on? mulla on ceroksit ja en tykkää niistä yhtään.... ja uusi vauva olisi tulossa....voisin haluta uudet vauntu heh vaikka pärjätäänkin hyvin noilla ceroxeillakin

Monta lasta sulla on? :o

Siis sulla on yksi lapsi ja sillä on ollut jo 13 eri vaunut... huh huh... ja tulevalle, eli kakkoselle olet ostanut jo uudet vaunut, vaikka et ole edes raskaana..
Juu vaunufriikki todellakin..

Alkuperäinen kirjoittaja max:
Siis sulla on yksi lapsi ja sillä on ollut jo 13 eri vaunut... huh huh... ja tulevalle, eli kakkoselle olet ostanut jo uudet vaunut, vaikka et ole edes raskaana..
Juu vaunufriikki todellakin..

Joo niin olen vaunufriikki.Ja rahaa ei ole...vaan olen aina myynyt edelliset pois ja ostanut sitten uudet...

Ja ceroxeja en haluu..ne on ihan sika painavat ja omalla kokemuksella tuolla heittoaisalla ei tee mitään.