mites meni teillä ihmiset joulu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnimanni84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnimanni84

Aktiivinen jäsen
15.10.2006
1 689
0
36
meillä meni ihan kivasti muuten et oltii anopilla,aamulla äiti soitti ja kerto aika hirmu uutisen sen veli siis minun eno oli tappanu ittensä yöllä siis su/ma välisenä yönä niinkö joulu aattona. Ja 4 lasta jäi ilman isää :( Noo eipä me mitenkää läheisii oltu eikä millää laillaa yhteyksiä pidetty et enempi äiti oli siitä asiasta hajalla :(
Lupasin kyllä äitin kanssa hautajaisii kun äiti pyys mukaan muuten en olis menny.
Muuten meni aatto mukavasti...

todella ihanan lämpöisesti kiitos tähän asti :heart:
hyvää ruokaa, ihana pukki, kauniita lapsia, mieluisia lahjoja,
lämmintä tunnelmaa ja makeaa juomaa,
mitä muuta sitä voisi ihminen kaivata =)

Aivan mahtavasti . Kerrankin isukilla kunnon vapaat .
Eilen oltiin anopilla molemmat mummit ja ukit joulun vietossa mukana . Syötiin NAM ruokaa, joulupukki piipahti jne :) :)
Onneksi vielä loppu viikko itselläni vapaata .

Tyttö sai paljon lahjoja pukilta, joka jätti lahjat sisälle kun olimme saunassa. Kommentoi, kun huomasi lahjat: " Voi hitsin pimpula ! " Yöllä häntä ahdisti asia ja huusi ja itki, että pukki ei saa tuoda hänelle lahjoja enää, en halua lahjoja !! Yritimme rauhoitella, että yleensä lapset tykkää kun saavat joululahjoja.. Sitten hän kysyi, että minkälainen se pukki oli.. Selitin, että se oli varmasti ihan kiltti setä. Voi että pientä.. Taisi saada siis liikaa lahjoja.

Kiitos,oikeen hyvin meni joulu.Kotiuduttiin tänään mun äidin luota.Vietimme siellä joulun.Tuli syötyä erittäin hyvin ja lahjojakin tuli =) Kinkkua sitten sulateltiin kävelylenkin kera ;)

pitkästä aikaa todella ihanasti! :heart: joulu vietettiin meillä ja ensimmäistä kertaa anoppikin tuli meille jouluna. meillä oli siis mun sisko, vanhempani sekä miehen sisarukset ja äiti. oli paljon rauhallisempaa ja illalla jäi vielä kolmistaan reippaasti aikaa. ja mikä parasta kaikki tulivat upeasti toimeen toistensa kanssa, joka joulu tai juhlien jälkeen saa kuulla mätkätystä jostain suunnasta mutta nyt ei muuta kuin kiitoksia tullut. todella lämmittää sydäntä. ainut vain ettemme itse saaneetkaan (vielä) toivomaamme joululahjaa :snotty: ;) mutta vielä on toivossa hyvä elää....

Yhteistyössä