Mites mennyt tämä päivä ??? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Mulla aivan ihana ja mahtava päivä perheen kanssa :heart: .
Ulkoiltu , kävin itekseni myös lenkillä . Sitten syöty hyvin, tehtiin pipareita , nautittu olosta. Sekä sain tässä illalla siivoiltua.
Kiva lähteä vielä komena aamuna töihin. Sitten joulurauha :xmas: :xmas:
Tuo runsas lumisade kruunasi mun hyvä mielen :) .. Nyt saunaan .

Myö oltiin viime yö miun vanhempien luona, tänään aamupäivästä palattiin kotiin ja mies lähti töihin. Mie oon koittanu siivoilla vähän ja leivoin.
Nyt alkaa väsyttämään, viime yö meni vähän harakoille kun kuopus huus tuttia (joka siis on jätetty vasta pois) mutta muuten ollut ihan kiva päivä.

tosi mukavasti, vierata käynyt ja vietiin tämän kylän yhdelle vanhalle pariskunnalle jolla ei ole ketään auttajaa joulukuusi, kauppaostoksia ja meiltä lahja, pieni joulukinkku ja minun tekemiä laatikoita. kyllä oli ikimuistoinen ja liikuttava hetki kun vanhan mummun silmistä kyyneleet herahti poskille. Tulipa tehtyä hyvä työ ja itsellemme erittäin hyvä mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja pidetänn toisistamme huolta:
tosi mukavasti, vierata käynyt ja vietiin tämän kylän yhdelle vanhalle pariskunnalle jolla ei ole ketään auttajaa joulukuusi, kauppaostoksia ja meiltä lahja, pieni joulukinkku ja minun tekemiä laatikoita. kyllä oli ikimuistoinen ja liikuttava hetki kun vanhan mummun silmistä kyyneleet herahti poskille. Tulipa tehtyä hyvä työ ja itsellemme erittäin hyvä mieli.

Ihanaa, Jouluna täytyy muistaa ihmisiä, lähimmäisiä, eläimiäkin.

Oikein on kivasti mennyt, käytiin shoppailemassa ja Mäkissä miehen ja muksun kanssa. Äsken duunasin possun filettä ja bulgur tabouli-lisuketta, oli muuten aika hyvää :p . Ja kohta voisi vielä leipoa pipareita lisää, kun ostin uusia muumimuotteja tänään =) .

en ole tehnyt joulua vielä yhtään. no- joulukuusen pappa toi kuistille. 1 kynttelikkö ikkunassa. myyjäisistä 1 maksalatikko ja pari lanttulaatikkoa. 1 taikinasta piparia ja torttuja tehty. siinä se... masentaa niin en jaksa edes ajatella joulua. tämä joulu tulee meille perusviikkosiivouksella..

Alkuperäinen kirjoittaja pidetänn toisistamme huolta:

:) :) :) Joulumieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Joulun odotusta:
Kuopuksen synttäreitä vietetty päivä ja vieraita kestitty. Mukava päivä ja paljon lahjoja sai. Tyytyväinen sankari, tiistaina täyttää 15-vuotta.

Meillä vietettiin esikoisen 18v juhlia eilen. Sankari täyttää virallisesti 12 minuuttia ennen jouluaattoa.

Tänään meni iltapäivä lumituiskussa jalkapallokentän laidalla. Kuopus 10v joukkueineen voitti matsin 6-3. Kotimatkalla poikettiin prismaan etsimään uutta talvitakkia ja sellainen löytyi -30% alella, eikä hintaa jäänyt kuin 28e.

podettua pientä väsymystä kun tuli oltua eilen viihteellä, ihmetellyt puhelimen pirinää, siirrettyä uusia eilisiä tuttavuuksia "älä vastaa-osioon", mietiskeltyä että meniskö moikkaamaan yhtä kivaa miestä jonka tapasi eilen... kovasti pyytelee :)

Uusimmat

Yhteistyössä