9
9mmm
Vieras
Mut tässä viimesen puolen vuoden aikana se alitajunnan "ääni" on vahvistunut. esim olin tossa kirjastossa ja sitten tuli ilmotus mulle et yks palautetuista kirjoista on vahingoittunut ja mun pitää korvata se koko summa noh sitten alitajunnan ääni ja se oikeesti kuullostaa sille et kaks minää keskustelee sillä hetkellä päään sisällä noh tämä alitajunnan ääni sano et sano näin kun alettiin keskustelemaan siitä korvaus summasta ja se oli siinä tietty hävis kun aloin juttelemaan mut se kerto tavallaan toiminta suunnitelman ja lopputulos oli et sain yli puolella korvaus summaa tiputettua. ja oli mukava keskustelu .
sitten toinen testasin tänään mun järki sanoi detroit voitti mut alitajunta heti korjas ja sano et ottawa noh taas oli alitajunta oikees ja ottawa voitti. Mut noin siis käy aina alitajunta korjaa heti vaikka en ole itse sitä nähnyt mistään esim jotain tulosta joka hemmetin kerta. ainoo virhe että oon jääräpää omaan itseeni näköjään. Mut onko muilla tällästä? mutta mulla alitajunta vie normi järkee sata nolla. kun luotan siihen olen aina oikees ja eipä siinä ite hyppään siihen kelkkaan ja teen just niinku alitajunta sanoo vaikka hullulle kuullostaa.
sitten toinen testasin tänään mun järki sanoi detroit voitti mut alitajunta heti korjas ja sano et ottawa noh taas oli alitajunta oikees ja ottawa voitti. Mut noin siis käy aina alitajunta korjaa heti vaikka en ole itse sitä nähnyt mistään esim jotain tulosta joka hemmetin kerta. ainoo virhe että oon jääräpää omaan itseeni näköjään. Mut onko muilla tällästä? mutta mulla alitajunta vie normi järkee sata nolla. kun luotan siihen olen aina oikees ja eipä siinä ite hyppään siihen kelkkaan ja teen just niinku alitajunta sanoo vaikka hullulle kuullostaa.