Mites nyt joulujuopottelun jälkeen huomenna töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Kun nyt olet useamman päivän tissutellut niin onko vaikeuksia mennä huomenna aamulla töihin? Pitääkö ottaa "soittopekkanen" vai hakea sairauslomaa kunhan olet ajokunnossa? Vai onko sen verran selkärankaa että voit loiventaa kyetäksesi aamulla rattiin?

Juotavat oli kyllä punaviinistä jouluoluen kautta viskiin mutta kaikki jäi juomatta. Kamala lenssu koko porukalla... Ei siis tarvita tasoittavia vapaita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä voin huoletta jatkaa dokaamista kun on ensi viikko vapaata
b010.gif

Häh, kuka oikeesti haluu johonkin TÖIHIN! Mä tajusin tässä jouluna, rauhan ja mietiskelyn aikana, että työnteko on äärimmäisen tylsää ja kuluttavaa! Vietin monia hetkiä viisaan ystäväiseni Leijona-pullon kanssa ja tulin siihen tulokseen, että olen onnellisempi kun teen sitä mitä haluan, eli en töitä ainakaan! Soitinkin sitten heti pomolle että nyt loppu raataminen, tosin en muista puhelusta mitään (tais mennä verenpaineet vituilleen saunassa, siitä se muistamattomuus varmaan johtuu..) mutta nyt mulla alkoi ELÄMÄ! Joten tehkää te armaat ihmiset samoin jotta voitte olla huoletta krapulassa vaikka joka päivä! Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa!

Nyt lähden tästä kuuraamaan takapihaa kun joku, ohikulkija varmaan, on sinne oksentanut ja jäljistä päätellen maannut lumessa! Sekä heitellyt mun kenkäni mettään, mitenkähän se on ne saanut käsiinsä.. noh, hyvää pääsiäistä kaikille!

no tälle päivälle ei vielä ole tullut korkattua mitään, joten eiköhän tästä töihin vielä aamuks kykene.
Loiventavia ei voi ottaa kun täällä maan korvessa ei ole julkista liikennettä, mutta LP on kyllä puhalluttelemassa
Tosin just tossa mietin, että vieläkö se viimeinen glogipullo miehen kanssa kimppaan että ei jäis
lojumaan nurkkiin :)

Men oo tissutellut, ellei alituista sokerihumalaa lasketa. Autolla ajaminen tai töiden hoitaminen ei tuota ongelmaa, vaan tämä parin viikon kotona laiskottelu.. miten sitä taas töihin osaa mennä :O

Yhteistyössä