Mites sitä herättelis halujaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady Grey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lady Grey

Vieras
Tässä on mennyt puolisentoista vuotta kitkutellessa, ensin raskauden loppuosan harmit ja nyt vauvan eka vuosi ovat imeneet mehut. Seksiä jaksetaan harvoin, yleensä mies nukahtaa ennen kuin saan vuosikkaan maate tai sitten kumpaakaan ei huvita... Välillä toki jotakin tehdäänkin, mutta aika nopeaa ja teknistä se on. :(

Eilen tuli semmoinen hailakka muistikuva, mitä seksi parhaimimillaan on. Se intohan on silloin joka solussa sormenpäitä ja varpaita myöten. Mutta milläs jipolla mä tämän hiljaisella tulella palavan liekkini saan roihuamaan?

Ihan ensin pitäisi varmaan keksiä joku tekosyy viedä muksu vaikka mummolaan edes muutamaksi tunniksi. Yökyläily olisi ihan ykkösjuttu, mutta jotenkin ei kehtais, tuntuu, että mummot kumminkin arvaa, mitä varten tuo lapsi sinne vietäisiin :|

Vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pee:
Ja yksi on että lapsen jälkeen ei ole seksiä, eikä se ole samaa. Never.

:D Eipä todellakaan ole näin. Joku asia voi äkkiäkin muuttaa kaiken paremmaksikin kuin alussa. Ei kannata luopua toisen kunnioittamisesta ja rakastamisesta "kuivempinakaan" aikoina, niin kaikkea voi tapahtua. Esim. toinen alkaakin yhtäkkiä tykätä jostain, mikä innostaa molempia.

Ja kun lapset vähän kasvavat, osaa taas heittäytyä täysillä intohimon aalloille. Terveisin monen lapsen äiti, kohta 20 v naimisissa :) :) :)

:laugh: :laugh: :laugh:

Kyllä sitä vaan on ja oikeastaan parempana kuin koskaan. Ok ihan niin äänekästä touhua ei enää voi harrastaa, mutta muuten. ;)

Vie aapee lapsi vaan mummolaan, sanot että teillä on parisuhdeilta.
Sitten vaan nautitte toisistanne, kyllä se siitä.

Seksi lasten jälkeen on parempaa ja estottomampaa kuin koskaan ennen;)

Viekää ihmeessä lapsi mummolaan, mitä sen väliä vaikka arvaisivatkin. Tilanne vaatii varmaan uudelleen syttyäkseen sellaisen irtioton. Sit vaan pientä toisen huomioimista arkeen, niin intohimo pysyy yllä. Meillä hyviä keinoja on laittaa miehen lempiruokaa, lähettää vihjaileva tekstari kesken työpäivän ja illalla pysyä puolin ja toisin pois netistä ja telkkarin äärestä. Tsemppiä, siitä se taas lähtee:)

Sun pitää orientoitua. Auttaisko jos yhdessä katsoisitte jotain leffaa? Tai hae kirjastosta sopivaa luettavaa. Ei nyt äkkiseltään tule mieleen mitään... jotain kioskikirjallisuutta ;)

No mulla kyllä kävi sillee että halut jäi sinne synnytyspöydälle... Ja tuntuu että koko seksuaalisuus tais jäädä sinne. Lapsi on jo 4v! Että kyllä tosiaan kaikki muuttui, dramaattisesti.

Voishan sitä kokeilla. ja eihän sen pitäis mua heilauttaa, vaikka ajattelisivat mitä, mutta... Jos mä laitan miehen kyytimään pikkuisen mummon hoteisiin. :)

Olis eka yökyläily kaikin puolin.

Yhteistyössä