Mites tää on mahdollista,joulukortti asiaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihanko oot tosissaan?:
nehän oli tarroja pöhkö! ja vapaaehtoinen maksu... et kai oikeesti usko et laittavat käypiä postimerkkejä tulemaan, ja olettavat et kaikki vaan maksaa.
Kuules,minä maksoin ne ja muille on mennyt kortit niillä merkeillä perille.

No sitten siellä on postissa töissä joku näkövammainen.

*pyrsk* :ashamed: :laugh:

Ihana ap!!! Pelastit mun päivän! =) Nauran tälle vielä pitkään, ja siis ihan hyvällä. Tuo kuulostaa justiinsa siltä että mulle vois sattua kans. Sulla oli hyvä sydän pelissä mukana, hyvää joulua ja halaukset!!! =)

Ap :hug: Oot aikas suloinen.

Mä tässä tän kuun alussa luin täältä palstalta että Pirkka-lehdessä oli joku piparikuponki. Olin juuri käynyt viemässä lehdet lehtiroskikseen.. Asia vaivasi koko päivän, joten illalla dyykkasin oman lehden takaisin - no se ilmainen piparilaatikko oli Anna-nimisille :headwall: :headwall: :headwall: En tunne ketään Annaa :D Se luki kyllä täällä palstalla, mutta en oikein sitten ymmärtänyt..

Mä voin lohduttaa ettet oo ainoo, ellet sit lähettäny jolleki vanhemmalle miehelle tänne Kiuruvedelle kans joulukortin. Mä nimittäin olin yks päivä postissa ja mun edellä oli vanhempi mies ja siinä oli kans käyny tolleen. Postitäti tuntu sille selittävän että lähettäjä on erehtyny laittamaan just jonku tollasen merkin joka ei oo postimerkki vaan just joku tarramerkki. Postitäti kyl sano ettei sen miehen oo pakko sitä lunastaa että sit menee roskiin. Kyllä se setä sen lunasti.

Mies tuli äsken töistä ja kesti hetken että sain naurulta kerrottua mitä oli käynyt.
Miehellä meni kahvet väärään kurkuun ja me naurettiin yhdessä niin että 1vuotiaskin neiti tuli viereen ja ihmetteli että mikä äipälle ja isukille on tullut.
Hyvää joulua kaikille vaan tännekkin!

Yhteistyössä