Mites te analysoisitte minun exää kun tulee minua vastaan(jos nyt muistatte mun tarinaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Niin,eli nyt ollaan törmäilty useamman kerran niin että kumpikin on autossa ollut ja vastaan ajettu. Mutta mitäs te luulette että sen päässä pyörii kun aina kun tullu vastaan ni se ei katokaan mua päin,kattoo joko jonnekin muualle,tai suoraan eteenpäin tai sitten jonnekin auton lattiaan. Eikö se nyt vaan kehtaa ton tekonsa jälkeen katsoa mua et hävettääkö sitä vai mistä on kyse.

Ei mua juuri kiinnosta nähä sitä mutta näköjään se vaan jaksaa täällä pyöriä joten pakostakin nään sitä.

pöhköä tuollainen ajattelu. parempi kohtata kasvotusten ja vähän jutella. meillä oli pakollisia näkemisiä koska tavaroita jäi vaihtamatta. eli jättäisin tuollaiset omaan arvoonsa. sulle tulee vielä joku pahempi ongelma.

siis tottakai häntä voi nolottaa. vituttaa että sun kanssa alko edes niin pitkälle. mut minkäs voi. en tiedä sun tarinaa.

Minä olen nyt jo sitä mieltä, että keksit itsellesi jotain mielekästä tekemistä. Aloitat uuden harrastuksen tai jotain. Koska vaikka tätäkin kuinka paljon analysoisi ja pähkäilisi, tilanne ei muutu miksikään.

En tarkoita olla ilkeä, mutta oikeasti tekisi sinulle nyt hyvää, ellei jopa parasta, vaan antaa asian ola ja keksiä muita juttuja elämääsi. Jos koet sen vaikeaksi yksin, hae apua.

[QUOTE="vieras";24548483]Minä olen nyt jo sitä mieltä, että keksit itsellesi jotain mielekästä tekemistä. Aloitat uuden harrastuksen tai jotain. Koska vaikka tätäkin kuinka paljon analysoisi ja pähkäilisi, tilanne ei muutu miksikään.

En tarkoita olla ilkeä, mutta oikeasti tekisi sinulle nyt hyvää, ellei jopa parasta, vaan antaa asian ola ja keksiä muita juttuja elämääsi. Jos koet sen vaikeaksi yksin, hae apua.[/QUOTE]

no olenhan minä tässä nyt kaikkea keksinyt,mut anteeksi nyt jos mietin miksi se ei ees päin kato,sama se minulle on katsooko vai ei kunhan nyt mietin.

[QUOTE="onneton";24548510]no olenhan minä tässä nyt kaikkea keksinyt,mut anteeksi nyt jos mietin miksi se ei ees päin kato,sama se minulle on katsooko vai ei kunhan nyt mietin.[/QUOTE]

En tarkoittanut loukata. Ei se nyt taida kuitenkaan ihan sama olla, kun sitä mietit niin paljon että täältäkin kysyt.

Mä en katso exääni päinkään, jottei hän vaan vahingossa alkaisi moikkailla mulle tai vielä pahempi, tulisi juttelemaan/soittaisi kuulumisia. Koska mua ei enää kiinnosta hänen elämänsä.

Autolla jos ajan, en tuijottele ketä tulee vastaan vaan katson eteenpäin.

Sun kannattaisi nyt yrittää unohtaa koko ex, ja jatkaa elämääsi. Eikös hän pettänyt sua? Mä en moiselle k-päälle uhraisi enää ajatustakaan.

Itse en katso ikinä eksääni päin, mutta kuljen AINA nokka pystyssä ohi, ja sitähän ex ei voi olla huomaamatta. Paska mikä paska ja mä en halua edes nähdä sitä.

Siis jos ajan autoa, niin tosi harvoin moikkaan ketään. En kato kuka on vastaan tulevassa autossa sisällä/ onko jälkäkäytävllä joku mun tuttu vaan keskityn ajamiseen. Jos tulisitte kadulla/ kaupassa selkeästi vastaan, sitten voisit näitä miettiä.