Mites teidän Juhannus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Vai onkohan tätä kyselty jo? :whistle:

Mie istuksin tääl yksin ja tyttö nukkuu.Mies seisoo suuhteellisen toimeettomana baarin ovella..

Mut huomenna lähdetäänkin miehen kaverin mökille! :D Uidaan,saunotaan ja grillataan ja illemmalla otetaan.. =) Mua vaan mietityttää et millanenkohan reissu mulla tulee tyttäremme,mieheni ja miehen kolmen miespuoleisen kaverin kanssa... :D

Niin ja hyvät Jussit kaikille!

Mieskin on vapaalla, joten perheen kesken ollaan. Tänään oltiin tuttavien mökillä grillailemassa ja saunomassa. Uimaan menivät ketkä rohkenivat. Huomenna poika menee hetkeksi mummolle hoitoon, kun tuon iskän kanssa käymme moottoripyöräilemässä jonkun lenkin. Kokkoa emme tänä Jussina nähneet. Oikein mukava Juhannus!! Kotikulmilla ollaan tänä vuonna, aina aikaisemmin reissussa kahden..Nyt siis erilaista ja antoisaa! =) :heart:

jatkuu..
eipä kauan nokka tuhissu yhen oluen juomisessa :|
Elämää oli siihen asti, että muksu päätti mennä nukkumaan... muina iltoina kukkuu hampaiden tulon takia johonki yhteentoista JA NYT ku ois saanu valvoa ja viihyttää äitiä, niiiii ei, jättää mammansa kylmästi kakspluspalstan armoille.

Noo...mies tuli kotia viieltä ja meni nukkumaan...nukkuu edelleen. Pesasin tossa iltani iloksi ikkunoita, esikoinen kuumeessa, isommat on nukkumassa ja tää pienen täs viel karjuu... Huomenna mies menee taas töihin ja mie jatkan varmaan siivousta. Jussista ei siis tietoakaan.

oltiin miehen vanhempien mökillä sielä oli miehen suku ja mun äiti. saunottiin,uitiin ja grillattiin.

tultiin kotiin illalla ja miehen pikkuveli meille yöksi kun vanhukset alkoi siellä juoda.
pojat katto leffaa,mä en jaksa jote toivottavasti täällä kiinostavia aiheita =)
huomenna mennään taas uimaan ja mun veli tulee naisensa kanssa meille grillaa

Puoliltapäivin käytiin vielä viimeinen kauppareissu kun haluttiin ostaa pojalle saippuakuplakone. Päivä meni pihalla löhöillen saippuakuplien keskellä, auringosta ja siideristä nautiskellen. Uudet potut ja savukala maistuivat herkulliselle. Sauna kuumeni hieman liikaa, mutta poika olisi polskutellut ammeessaan vaikka kuinka kauan. Iltapalan jälkeen pieni mies nukahti hetkessä. Mies istuu pihalla, ottaa viiniä ja soittelee vissiin kaikki tutut läpi. Itse kuulostelen, ettei poika herää ja roikun palstalla kera vaniljasiiderin.

lapset isällä. ite kasvattelen mahaani tässä, jospa se vauva tässä pian syntyis. mies ottaa vähän siideriä, olutta ja viiniä ja laulaa välillä karaokea ja istuskelen tässä seurana :D kiva kun saa tietokoneen olkkarin mukaan niin ei tarvii missään huoneessa kököttää :D

Yhteistyössä