mites teijän elukat ja raketit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
mä tunsin olevani hyvin tunnollinen kissan omistaja joka viettää uuden vuoden kissa parkojensa kanssa että ne kumminki pelkää.
ja vielä mitä!
siellä ne nukku ja manku ruokaa heti ku ovesta sisälle pääsin.
sit ne katto toisiaan kuin sanoakseen "hey tuolla ulkona vissiin tapahtuu jotakin"

siellä me istuttiin. kissat ja minä. ja katottiin raketteja ja pussikalja nuoria. ( oli neki paikan keksiny. meijän takapihalla on semmonen kääntymispiste. siellä ne istu onnellisena )

toisella kissalla on oma tyyny jota se kantaa joka paikkaan ja leikkii sillä ja joskus jopa to se "syömään" kanssaan. tällasen käytöksen ymmärtäis jos se ei sattuis olemaan leikattu kolli. eilen se toi sen tyynyn mun jalkojen juureen ja työns disneymäisesti nenällänsä sitä lähemmäks. olikohan se tyyny sairas vai meniköhän kissa vaan sekasin kaikista raketeista :D

Toi oli ihan pöhkö toi Eevi. Halus ulos jatkuvasti paukkuja kattomaan. Otin sen aina kun tupakille menin... Väliajat se istui sohvalla ja katsoi ikkunasta raketteja. Kun vuosi vaihtui, olin sen kanssa vartin ulkona, ei se ois halunnut sisälle lainkaan :o
Kun sitten menin itse nukkumaan, niin toi tuli makkariin, ja raotti kuonolla verhoja ja kyttäs paukkuja :o :laugh:

Tyttökissa ei ollut moksiskaan, nukkui vaan. Mutta meidän rontti äijäkissa oli hieman huolissaan, tuli mun viereen sohvalle nukkumaan ja joka kerta ku pamahti, säpsähti ja katto ikkunaan ja sen jälkeen mua ja sitten taas nukahti.. Ei muuten ikinä tule syliin/viereen, joten tais vähän pelottaa.. :D

Meijen vuoden vanha koira pelkäs ihan mielettömästi niitä paukahduksia. Kissan taasen hain väkisin sisälle kun meni tuonne paukuttelijoiden joukkoon jotka jotain maassa poksauttelivat. Tuo hölmö vois sieltä jonkun paukun yrittää pyydystää :headwall:

Koira 10kk ei välittäny mitään vaikka 23 jälkeen käytin vielä pissalla. Hirveitä paukkuja, ite melkein hyppäsin puuhun ku säikähdin niitä pommeja. Mutta piti muistaa pitää ittensä rauhallisena, eka katto mua, että mitä tehdään ja ku mä vaan kävelin eteenpäin niin koira alko nuuskimaan ja lirruuttelemaan eikä välittäny mitään niistä paukuista.

Meidän dogi pelkäsi, enemmän kuin viime vuonna. Se oli koko illan piilossa vaatehuoneessa, mihin paukut kuulu edes vähän vaimeampina.. Kun yöllä käytettiin se ulkona, reppana oli ihan sekasin, uskalsi tehdä tarpeensa, mutta käveli koko ajan taakseen ja sivulleen vahtien ja törmäili puihin, auton renkaisiin.. :(

Meillä vähän jätkä (kissa) pelkäs kun tuli kovempia paukkuja, muuten ei ollut moksiskaan, nukkui enimmäkseen mun huoneessa, sängyn päädyssä peiton päällä. Ruoka vaan ei oikein tahtonut jätkälle maistua, sen verran oli rauhaton.

meidän koiruus, mäykky, kävi eilen viimeksi vähä 15 jälkee ulkon ja menin viel seittemä aikoihi, mut veti ja juoksi kotiin tekemät yhtää mitää... makaa edelleen peiton alla eikä edes ulos menosta tietoa... kissat eivät olleet moineskaan... venyttelivät vaan ku oli pahin räiskintä :laugh:

oma koira ei ollut moksiskaan.Mutta tuttavien koira (olivat meillä kylässä ) aluksi pelkäsi. Raukka läähätti ja tärisi ensimmäisen tunnin. Tuossa klo 20.00 rauhoittui ja nukkui johonkin klo 04.00 asti ja sitten olikin intoa täynnä ja uskalsi tulla jo pihallekin

Meidän uudet vuodet on varsin riemukkaita: meidän koiruus haukkuu kaikki pamaukset karvat pystyssä, rauhottuu hetkeks ja aloittaa taas. Aamupuolella 3 ku viimeset paukut pamahti naapurista rauhottui koirakin nukkumaan.

Yhteistyössä