Mites viikonloppu meni?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Mitäs teitte viikonloppuna?
Kellään krapulaa, tai vastaavia tärinöitä?
Mulla meni viikonloppu lähinnä töitä tehdessä, paitsi käytiin eilen vaimon kanssa Ikeassa ostamassa kaikenmaailman roinaa, mutta muuten meni taas työnteossa viikonloppu.
800 km kaikkiaan tuli taas kilometrejä viikonloppuna.
Mitä muut hommaili?

Olin kotona,mulla ei mitään elämää juuri ole.Kukaan ei lähtenyt minnekään ja yksin ei jaksanut joten eilen menin ajoissa nukkumaan ja tänään olen ulkoillut oikein urakalla kahteen otteeseen.

Hyvinhän tuo meni...
Kotosalla oltiin ja aktiviteetteina oli pitkähkö kävelylenkki kotoa Bauhausiin ja takaisin sekä makaronilaatikon valmistus.. Huimaa toimintaa ja jännitystä siis :D

Mutta ihan kiva olla vaan perheen kanssa välillä, ku taas pari tulevaa viikonloppua ollaan reissussa ja muiden nurkissa luuhaamassa...

Lauantaina naapurin mummon hautajaisissa ja tänään parin lapsen kanssa keilaamassakäynti. Muuten joka välissä yritetty saada hektisten arkipäivien jälkeen tätä huushollia sen näköiseen kuntoon sisältäpäin, että täällä asuu ihmisiä... :)

Perjantaina siivosin ja illalla nautin pari lasia viiniä. Eilen poika oli isänsä kanssa ja mä vaan velttoilin. Nukuin päikkärit, surffasin netissä, lueskelin ja katoin vähän telkkuakin. Tänään aamu alkoi pojan oksentelulla, joten kotona taas ihmetelty. Äiti kävi sen verran jelppimässä ettei tarvinnut oksentelevaa poikaa kauppaan raahata. Eipä mulla koskaan nää viikonloput kovin ihmeellisiä ole.