K
katoava
Vieras
Tuli vain mieleen kun Talkissa sanottiin, että monet ammatit ovat jo nyt kadonneet, mutta minä pöhkönä en osaa ajatella yhtään ammatteja, jotka ovat kadonneet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Merkantti, geronomi... Noi nyt tuli ekana mieleen.
Merkantti, geronomi... Noi nyt tuli ekana mieleen.
Sosionomit ovat jyränneet geronomit ja ger. koulutusta ei enää ole
Merkantti ja geronomi ovat tutkintonimikkeitä, eivät ammatteja. Sitä tuo aiempi kommentti tarkoitti. Tässä aloituksessa haettiin ammatteja...niin?
Kyllä puhelinvaihteessa on edelleen työntekijöitä. Ainakin yhden ison organisaation tiedän, jossa tuossa työssä edelleen työskennellään. Itse työskentelin siellä samassa yksikössä, mutta tein eri töitä eri ammattinimikkeellä. Mutta noita rahastajia ei kyllä ole näkynyt busseissa varmaan kolmeenkymmeneen vuoteen.
Kyllä esim ExpressBusseissa on nykyäänkin vielä rahastajia. Paikallisbusseista ovat toki hävinneet.Kyllä puhelinvaihteessa on edelleen työntekijöitä. Ainakin yhden ison organisaation tiedän, jossa tuossa työssä edelleen työskennellään. Itse työskentelin siellä samassa yksikössä, mutta tein eri töitä eri ammattinimikkeellä. Mutta noita rahastajia ei kyllä ole näkynyt busseissa varmaan kolmeenkymmeneen vuoteen.
Kyllä esim ExpressBusseissa on nykyäänkin vielä rahastajia. Paikallisbusseista ovat toki hävinneet.