Mitkä asiat sinua ITKETTÄÄ? Milloin olet viimeksi itkenyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haikea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt olen ollut jopa viikon itkemättä, mutta eiköhän sitä kerkeä vielä ensiviikolla tirautella kyyneleitä. Syy itkemisiini on ollut läheisen poismeno ja ensiviikolla on hautajaiset..

Tänä aamuna itkin viimeksi, syytä en nyt tässä sano.. Yleensä itken jos tulee se inhottava epätoivonen olo, johonki sisällä sattuu ihan helvetisti mutta en ossaa sanoa minne. Tai jos ajattelen omaa tyttöä joka on kuollu. Tai ikävöin isää tai parasta kaveria joka kuoli äskettäin. Fyysisestä kivusta itken todella harvoin, saa olla tosi kova kipu että minusta kyyneleen tirauttaa ulos.

Mä oon ihan superherkkis ja itken milloin mistäkin. Tänään en oo vielä ehtinyt mistään pillittämään, mutta eilen muutamaankin otteeseen. Telkkarista tuli joku liikuttava mainos ja sitten selitin naapurille miten hellyyttävää oli kun lapset kirkossa lauloi niin antaumuksella (siis eskarilaisten koulutielle siunaamistilaisuudessa). Niin siellä kirkossa pillitin, mutta myös kun kerroin niistä lapsista naapurille :D .

Mä kärsin esikoisen syntymän jälkeen vuosia masennuksesta ja kun siitä lopulta paranin, niin oon muuttunut tosi herkäksi. En siis ennen tuota masennustakaan ollut tällainen, mutta nyt oon yleinen vitsi pillittämiseni kanssa. Sisko aina sanoo että ei mun tarvi nähdä kuin Oprahin alkutekstit kun jo itken. Ja kaverit nauraa kun mitä vaan keikkaa ollaan katsomassa, niin takuulla jossain vaiheessa alan itkemään :laugh:

Itken aika usein, pieniä kyyneleitä vaan. Kauniit asiat itkettää. Ja muiden onni saa mut liikuttumaan. Youtuben "baby announcement" -videot on takuuvarmoja itkettäjiä, niissä ihmiset on niin onnellisia.

Esimerkiks tää:
http://www.youtube.com/watch?v=tdrrHRFlyYQ&feature=related

Tai tää:
http://www.youtube.com/watch?v=lnO1UXTBvIQ&feature=related

no viimeks itkin eilen ku kuuntelin teräsbetonin metallisydäntä... meni jotenki niin läheltä omaa elämää että ihan sen takia itku pääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä oon ihan superherkkis ja itken milloin mistäkin. Tänään en oo vielä ehtinyt mistään pillittämään, mutta eilen muutamaankin otteeseen. Telkkarista tuli joku liikuttava mainos ja sitten selitin naapurille miten hellyyttävää oli kun lapset kirkossa lauloi niin antaumuksella (siis eskarilaisten koulutielle siunaamistilaisuudessa). Niin siellä kirkossa pillitin, mutta myös kun kerroin niistä lapsista naapurille :D .

Mä kärsin esikoisen syntymän jälkeen vuosia masennuksesta ja kun siitä lopulta paranin, niin oon muuttunut tosi herkäksi. En siis ennen tuota masennustakaan ollut tällainen, mutta nyt oon yleinen vitsi pillittämiseni kanssa. Sisko aina sanoo että ei mun tarvi nähdä kuin Oprahin alkutekstit kun jo itken. Ja kaverit nauraa kun mitä vaan keikkaa ollaan katsomassa, niin takuulla jossain vaiheessa alan itkemään :laugh:

:D :hug: :hug: :hug:

Mä olen varsinainen itkupilli, varsinkin lasten saannin jälkeen olen herkistynyt lisää. Itken kun katselen jotain surullista ohjelmaa, itken jos riidellään miehen kanssa, itken kun ajattelen mitä kaikkea kauheaa tässä maailmassa voi lapsille käydä jne. On todella rasittavaa kun välillä on tilanteita että ei haluis itkeä niin kyyneleet tulee väkisin. :ashamed:

Tässä viestiessä lukiessa ja surullisia biisejä kuunnellessa aloin miettimään mitä kaikkea oon kokenut vuosien varrella. Äidin vakava sairastuminen otti koville ja vahvistuin itse siinä todella paljon. Olen todella eläinrakas niin koirani, joka siirtyi sateenkaaren toiselle puolelle muutama kuukausi sitten itkettää edelleen. Se oli mun rakkain eläin jonka kanssa temmelsin lapsesta asti. Se meni niin ylättäen.

Kaikki kauniit juhlat, kuten häät ja ristiäiset. Elokuvat saa itkemään monesti. Samoten kyl sit v*tutus ja suru ja ikävä... Tälläkin hetkellä kyyneleet valuu ku mies osaa olla paskiainen...

Yhteistyössä