Mitkä hanskat/rukkaset talveksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli kertokaahan kokemuksianne, mitkä hanskat olisi hyvät vähän päälle 1½v. taaperolle talveksi? Kun lämpimät pitäisi olla ja vedenpitävät.. kun tää talvi nyt on mitä on (vesi/loskakeliä suurin osa). Olen miettinyt reimatec hanskoja ja lassie suprafill.. Mutta mitkä olisi paras vaihtoehto. Enkä siis mitenkään merkeillä hienostellakseni tai mitään.. vaan olen valmis maksamaan vähän enemmänkin, kunhan olisivat oikeasti hyvälaatuiset!

Mitkä nyt valitsetkin niin katso että hanska on sellainen että peukku pysyy omassa osastossaan. On meinaan tuskaa taistella koko talvi sellaisten hanskojen kanssa, jotka kädessä laps ei pysty tarttumaan mihinkään kun peukku luiskahtaa koko ajan pois paikoiltaan.

Lassiesta ei ole kokemuksia, mutta reimoista on - enkä suosittele. Kaksplussan haalarivertailussakaan reima ei kovin mairittelevia arvosanoja saanut :| Mutta yks on mun mielestä ylitse muiden kintaspuolella: Rasavil. Ne on oikeesti lämpimätkin talvikeleissä, mutta pitää myös kosteuden loskakeleillä!

Tossa testissä oli muuten kehuttu Jonatanin hanskoja, mutta jättäisin ne talvikintaissa kyllä kakkoseksi - hyvät tosin nekin.

muoks* Rasavilin kintaat pysyy hyvin kädessäkin!

Kiitos vinkistä =) Pitää varmaan vielä katsella ja kokeilla noita hanskoja..
Joo, ja se tosiaan on ärsyttävää, jos ei ne peukalot pysy siellä missä pitäisi! Monissa hanskoissa tuntuu se vuorikin olevan niin ihmeellisesti, että hyvä kun saa peukun ängettyä sinne paikalleen!

meillä reimat on pitänyt lämmön hyvin, mutta jo muutaman käytön jälkeen ne oli ihan hirveen näköisiä.... naarmuja jne.... eli kangas ei kestänyt pientäkään kulutusta..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Lassiesta ei ole kokemuksia, mutta reimoista on - enkä suosittele. Kaksplussan haalarivertailussakaan reima ei kovin mairittelevia arvosanoja saanut :| Mutta yks on mun mielestä ylitse muiden kintaspuolella: Rasavil. Ne on oikeesti lämpimätkin talvikeleissä, mutta pitää myös kosteuden loskakeleillä!

Tossa testissä oli muuten kehuttu Jonatanin hanskoja, mutta jättäisin ne talvikintaissa kyllä kakkoseksi - hyvät tosin nekin.

muoks* Rasavilin kintaat pysyy hyvin kädessäkin!

Peeeeeeeesi Peukalopoteille. Niitä löytyy koossa alle 1v:kin.

Viime talvena meiltä löytyi mylös Reimatecciä sekä Lassieta ja Rasavil oli eittämättä paras.

Mitenkäs sitten noiden rasavil käsineiden koot..? Eli googletin ja löytyi esim. yhdestä verkkokaupasta noita, että mietin vaan onko esim. toi koko 1-2 v. niin oikeasti sopivan reilun kokoinen, kun joissain lasten hatuissa/hanskoissa olen huomannut, että voivat olla kovin pieniä esim. juuri tuolle meidän 1½ vuotiaalle, vaikka muka 2-vuotiaaseen asti pitäisi mennä.. ja ihan normaalikokoinen poika on, eikä mitenkään isompi.. Ja siis siksi mieluiten tilaisin ehkä, koska olen melko loppusuoralla raskaana ja ollut hieman hankala olo tässä viimeaikoina, niin en ihan niin mielelläni kaupoissa pyörisi, enemmän kun on pakko, jos siis vaihtoehtona on tuo tilaaminenkin :).

Ei vielä kokemusta, mutta ostin prismasta eilen minulle vieraan merkkiset rukkaset, Hippora. On pehmeää ja lämpimän tuntuista sisältä, hanskan "otepinta" hieman kumimaista, mutta melko pehmeää, päällä lukee waterproof.. Hinta oli 5,90 euroa. Saa nähdä mitkä nää on, mut testataan taas. Suomem talvet kun on mtä on, ni silläpä ajattelin nyt tämmäset talviset, mutta vedenpitävät.
nimim. Viime talven sormet kylminä.

Lassien suprafill välik. hanskoissa meillä ainakin hikoo kädet ihan sikana!! Oli miten "kylmä" syysilma (ei tieten mitkään pakkaskelin hanskat oo) tahansa, on hanskat joka kerta sisältä märät! Tai sitten meillä hikoilee kädet jotenkin erityisesti.

Yhteistyössä