Jooei.Kuulostaa aidoilta ravuilta, jotka ovat omistavia ja suojelunhaluisia. Sinua ei saa kahlita eikä omistaa?
Ravut ovat kavereina itseasiassa ihan kivoja, jos jaksaa nähdä sen pitkän tutustumisvaiheen vaivan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jooei.Kuulostaa aidoilta ravuilta, jotka ovat omistavia ja suojelunhaluisia. Sinua ei saa kahlita eikä omistaa?
Veikkaan kanssa neitsyttä.Anna mä arvaan. Sä olet neitsyt!
Heh, kiitos kiinnostuksesta. Jään vielä odottelemaan rohkaistuuko @..... vastaamaan ennen kuin paljastan osuitko oikeaan.
Olet leijona..Ugh!Heh, kiitos kiinnostuksesta. Jään vielä odottelemaan rohkaistuuko @..... vastaamaan ennen kuin paljastan osuitko oikeaan.
Jooei.
Ravut ovat kavereina itseasiassa ihan kivoja, jos jaksaa nähdä sen pitkän tutustumisvaiheen vaivan.
Oletko sinä vaaka?Veikkaan kanssa neitsyttä.
Neitsyet ovat yleensä niitä, jotka käyvät hermoilleni pikkutarkalla nillittämisellään![]()
Anna mä arvaan. Sä olet neitsyt!
M1es on horoskoopiltaan skorpioni!
Joo, onneksi emme...
Ja kyllä, uskon siinä määrin ”horoskooppeihin”, eli siihen, että tiettyyn aikaan vuodesta syntyneillä on yhtäläisyyksiä perusluonteenpiirteissä.
En tiedä, johtuuko sitten planeettojen asennosta, maan kiertoradasta vai valon määrästä, mutta joku asiaan vaikuttaa.
Veikkaan kanssa neitsyttä.
Neitsyet ovat yleensä niitä, jotka käyvät hermoilleni pikkutarkalla nillittämisellään![]()
@m1es on horoskooppimerkiltään skorpioni. Skorpionit ovat loistavia rakastajia, tervetuloa joukkoon![]()
pohdiskeleva vaaka?
Olet leijona..Ugh!
Vierailija osui oikeaan, olen leijona. Siis sitä tähtimerkkiä, jonka @..... tunnusti itselleen parhaaksi rakastajaksi(en kuitenkaan jää odottamaan hänen yhteydenottoaan yv:llä). Hän ei tunnistanut horoskooppimerkkiäni ja aika moni muukin arvasi väärin. Mutta juuri tuo osumatarkkuuden pitääkin olla kuviteltuja asioita satunnaisesti arvaamalla.
Kun sekä @AivanSama että @..... esittivät tuota neitsyttä, olisi kiinnostavaa kuulla perustelut, oliko muutakin kuin "pikkutarkka nillittäminen"?
Leijona lempipuuhassaan...
![]()
Onneksi uskon horoskooppien lisäksi vanhoihin viisauksiin. Tästäkin tuli mieleen; poikkeus vahvistaa säännönVierailija osui oikeaan, olen leijona. Siis sitä tähtimerkkiä, jonka @..... tunnusti itselleen parhaaksi rakastajaksi(en kuitenkaan jää odottamaan hänen yhteydenottoaan yv:llä). Hän ei tunnistanut horoskooppimerkkiäni ja aika moni muukin arvasi väärin. Mutta juuri tuo osumatarkkuuden pitääkin olla kuviteltuja asioita satunnaisesti arvaamalla.
Kun sekä @AivanSama että @..... esittivät tuota neitsyttä, olisi kiinnostavaa kuulla perustelut, oliko muutakin kuin "pikkutarkka nillittäminen"?
Leijona lempipuuhassaan...
![]()
Tuo oli aika hauska, kävin kokeilemassa. Aika paikkaansapitävä tuli.https://www.astro.fi/astrologia/astrologinen-syntymakartta-ja-sen-merkitys
Lyöt tuonne syntymäaikasi ym. teet kartan ja oikealta valitset pikatulkinta syntymäkartastasi...
Ihan varppina siellä luuhaa neitsyt!!!!
Tein omani ja muunmuassa tämä pitää paikkansa aivan täysin:
Osaat ottaa muut ihmiset huomioon puhuessasi ja siksi sinun kanssasi on helppo keskustella. Oman mielipiteesi julkistaminen riittävän selkeällä tavalla onkin jo vaikeampaa ja vastausta joutuu joskus kaivelemaan tuntitolkulla.
Eikö?
Tuo oli aika hauska, kävin kokeilemassa. Aika paikkaansapitävä tuli.
Mikä olet horoskooppimerkiltä?Se on ihan hurjan hauska. Olihan siellä minullakin paljon sellaista, josta tunnistan itseni.
https://www.astro.fi/astrologia/astrologinen-syntymakartta-ja-sen-merkitys
Lyöt tuonne syntymäaikasi ym. teet kartan ja oikealta valitset pikatulkinta syntymäkartastasi...
Ihan varppina siellä luuhaa neitsyt!!!!
Tein omani ja muunmuassa tämä pitää paikkansa aivan täysin:
Osaat ottaa muut ihmiset huomioon puhuessasi ja siksi sinun kanssasi on helppo keskustella. Oman mielipiteesi julkistaminen riittävän selkeällä tavalla onkin jo vaikeampaa ja vastausta joutuu joskus kaivelemaan tuntitolkulla.
Eikö?
Mä olen horoskooppimerkiltäni rapu.Kuulostaa hullulta jopa mun mielestä mutta olen nainut kolmen täsmälleen samana päivänä syntyneen (syntymävuodet eivät sentään kaikilla olleet samat) miehen kanssa ja sen perusteelta voisin todeta että ei o horoskooppimerkistä kiinni.
Herra 47 on taas vauhti päällä. Herra47 = m1es
Kalat huhheiKaksonen oli oikeasti kaikista paskoin! Itse kalat
![]()
Onnittelut, @AivanSama
Tuosta pikatulkinnasta löytyi Venus Neitsyessä
Pikatulkinnat syntymäkartastasi
Nousumerkki Leijonassa
![]()
![]()
Auringon lapsena olet yksi avoimimmista ja vastaanottavimmista tyypeistä ainakin silloin kun sinulle ollaan tarjoamassa jotakin tavallista upeampaa mahdollisuutta. Et juuri jää miettimään oletko ansainnut moisen kunnian vaan heittäydyt innolla mukaan ehtimättä juurikaan tutustua pelin sääntöihin. Pettymyksiltä ei tällä asenteella voi välttyä, mutta sinua se ei kauaa kirvele. Itseäsi täynnä olevana luonteena vedät puoleesi sosiaalisia ja aina kokonaisuutta palvelevia Vesimiehiä, joiden ideaalisuus ei millään saa sinua pysymään kauaa hereillä.
Aurinko Leijonassa
![]()
![]()
Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan luomisvoimaasi ja tiedostamaan ettei kaikki ole kultaa mikä kiiltää. Kun lakkaat odottamasta muiden suosionosoituksia ja ihailua saavutuksillesi olet muuttunut itse aidoksi kultakimpaleeksi, jolle riittää ihailijoita.
Kuu Kaksosissa
![]()
![]()
Tunteiden maailma on sinulle kuin loputon seikkailu, johon et koskaan kyllästy. Seilaat tottuneesti elämästä kuolemaan tai päinvastoin ja olet aina yhtä tosissasi. Sopeudut vaivattomasti uusiin tilanteisiin ja kaipaat jatkuvaa vaihtelua elämääsi.
Merkurius Ravussa
![]()
![]()
Tunteella puhuminen on sinun tapasi viedä asioita eteenpäin. Osaat vedota kulloisenkin kuulijan tunteisiin tai ainakin yrität tehdä niin. Joskus tunteenomaisilla purkauksillasi on täysin odotustesi vastainen vaikutus toiseen osapuoleen.
Venus Neitsyessä
![]()
![]()
Sinä se osaat löytää rakkauden ja mielihyvän mitä ihmeellisimmistä paikoista. Osaat tulkita kumppanisi käyttäytymistä pintaa syvemmältä ja vain täysin rehellinen rakkaus saa suhteen pysymään kasassa. Sinua ei ole helppo pettää.
Mars Jousimiehessä
![]()
![]()
Sinä olet varsinainen joka paikan höylä, sillä osaat etsiä uusia toimintatapoja siellä missä vanhoilla ei enää päästä eteenpäin. Et menetä uskoasi vaikeuksien edessä vaan suorastaan nautit ratkaisun etsimisestä vaikka viimeiset hetket olisivat käsillä.