mitkä hyvät ensikengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen luottanut Kavatin kenkiin. Markettikengissäkin on hyviä kenkiä kun osaa katsoa (tukeva kantakappi, pohjan kiertojäykkyys, pohja taipuu päkiän kohdalta jne), mutta varmuudella saa hyvät kun ostaa merkkikengät. Ja nauhalliset ovat paremmat kuin tarralliset, ne saa paremmin kiristettyä vauvan jalalle sopiviksi.

meillä eccon kengät. Ja olen erimieltä siitä että narut olisivat paremmat kuin tarrat. Meillä siis tarrat ja niillä kin pystyy säätämään ja kun on hiukan kärsimätön lapsi niin on huomattavasti nopeampi pukea.

Loistava tuttavuus oli viime kesänä 1 v pojalle Killefeetin kengät, joita myy Sokos. Meillä oli sekä sandaalit että nauhakengät. Aivan mahtava hinta-laatusuhde!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 11:36 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 10:25 vieras kirjoitti:
meillä oli eccon nahkaiset kengät (nauhoilla) ja ne oli mielestäni todella hyvät.

Sama juttu. Eccoon luotan minäkin!

:wave: Me myös! Erittäin laadukkaat ja lapsen helppo kävellä. Pohja ei ole turhan korkea joten nilkka ei "pyörähdä" ympäri jos astuu kantille (me ollaan molemmat vanhemmat kovin väljänilkkaisia... :whistle: ). Ja erityisplussa kärjen vahvistuksesta. ensikengät kun menevät vielä myös konttausleikeissä ja kärki on kovalla kulutuksella. Meillä kesti ilman suurempia kukutusjälkiä nurmikot, hiekkaleikit sekä asvalttikonttaukset! Eivätkä myöskään hiostaneet lapsen jalkaa edes kesähelteillä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 02:18 ostanut kirjoitti:
Meillä oli tosi hyvät Kavatin kengät. Ne ei edes kuluneet käytössä. Menevät vielä seuraavallakin.

Lastenkenkiä ei saisi käyttää uudella lapsella, koska ne muotoutuvat käyttäjän jalkaan.

Neuvolassa suosittelivat etsimään kengät jotka taipuu päkiän kohdalta.

Ainakaan Citymarketin kengät ei taivu vaan ovat kivikovat kuin mitkäkin. Elefantenin nahkakengät oli meillä ensimmäiset, mutta eivät kai valmista niitä enää kun kenkäkaupassa sellaista höpöttivät kun niitä poistomyynnissä myytiin edullisesti. Olivat hyvät ja tukevat ja taipuivat kuitenkin.

Pilttipiirin maaliskuun 2007 numerossa oli juttua ensikengistä.

Yhteistyössä