Mitkä kaikki asiat sitä voikaan kipeyttää tissit?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Juu, menkat. Juu, raskaus. Muita? Viikon verran olleet mun (.)(.) niin tautisen hemmetin arat, että ai hirveetä :'( Koitin mennä lenkille, muttei se onnistu, kun noi sattuu. Kävellessäkin niistä on tietoinen, kun yksikin turhan terävä askel, niin sattuu.

Ja molemmat (.) ja (.) on kipeät. Voiko joku hormonitason muutos tehä tommosta? Ei muuten väliä, mutta loppuis nyt prkl, tai mä leikkaan ne irti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Dexter:
Tissien rutistelu :)

Haha, ei niitä niin lujaa oo survottu ;) Tai tavallista enempää. Ne sattuu silleen sisältä. Justiinsa samalla tavalla kuin ennen menkkoja (tosin tätä tapahtui mulle viimeksi joskus teininä) tai alkuraskaudessa.

Ehkä se on tota hormonien heittelyä sitten. Mutta sais nyt jukolauta loppua, tai minä oikeesti tungen noi johonkin...uuniin!

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hormonaalinen ehkäsy?

No kun mä lopetin sen. Ja sitä ajattelinkin, että voisko se aiheuttaa tämmöstä, kun hormonitasot heittelee häränpyllyä ja hakee oikeaa tasoaan...?

No ovulaatio. Mulla ainakin silloin ku pillerit lopetin, ni tissit (tai nännit oikeastaan) oli puolvälin aikaan muutaman päivän ihan kosketusarat.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hormonaalinen ehkäsy?

No kun mä lopetin sen. Ja sitä ajattelinkin, että voisko se aiheuttaa tämmöstä, kun hormonitasot heittelee häränpyllyä ja hakee oikeaa tasoaan...?

No ovulaatio. Mulla ainakin silloin ku pillerit lopetin, ni tissit (tai nännit oikeastaan) oli puolvälin aikaan muutaman päivän ihan kosketusarat.

Sekin vois kai olla. Ei mulla koskaan ennen ole ovulaation aikaan mitään ollut (en edes ole koskaan tiennyt, milloin se on - siis tarkkaan, kun jotkut ovat siitä hyvinkin tietoisia aina)... mutta nyt kun noi hormonit heittelee, niin kaikki on mahdollista. Noiden pillereidenkin aikaan ihan kaikki oli mahdollista, meni kroppa niin sekaisin, että oksat pois.

Ei kai tää mitään ihmeellistä sitten ole... Kummallista vaan, kun ei mulla ole tämmösiä tuntemuksia normaalisti. Tasottuis nyt vaan, rassaa :|

Minulla on ollut hormonikierukan poistamisen jälkeen ekassa kierrossa kipeät rinnat oviksen aikaan. Ennen ei ollut oireita ollenkaan mutta nyt on ilmestynyt kaikki!

Alkuperäinen kirjoittaja Kivaahan se on vain:
Minulla on ollut hormonikierukan poistamisen jälkeen ekassa kierrossa kipeät rinnat oviksen aikaan. Ennen ei ollut oireita ollenkaan mutta nyt on ilmestynyt kaikki!

!!! Noni, semmosta tää sit varmaan on =)
Mulla on kipeytyneet rinnat ennen menkkoja joskus teininä, muttei enää moneen vuoteen, eikä nyt ois muutenkaan menkkojen aika. Kaipa se on toi ovis sitten, ja tää hormonimyräkkä (lopetin joku...reilu 2vko sitten pillerit) siihen päälle, niin avot.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tää on jo aika hyvä syy että on tissit kipeet :D
http://kaksplus.fi/keskustelu/t877981

:laugh: :laugh: :laugh: Thanks! Just tota mä kaipasinkin aamuuni :D

...mutten mä mun mielestä oo ollu nännistä kiinni ovenkahvoissa, mut mistäs sitä koskaan tietää mitä yöllä on tapahtunu, kun joskus aiemminkin mulla on ollu tapana hippuloida unissaan pitkin huushollia ja pihaa... :whistle:

Kuumimmat

Yhteistyössä