Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä oon lääkinnyt siinä vaiheessa jos pyllystä mitaten lämpö on yli 38.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä oon lääkinnyt siinä vaiheessa jos pyllystä mitaten lämpö on yli 38.
Nii, ja totahan mun myös pitiki kysyä, et missä vaiheessa ootte suppoa tms antanu/laittanu? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä oon lääkinnyt siinä vaiheessa jos pyllystä mitaten lämpö on yli 38.
Nii, ja totahan mun myös pitiki kysyä, et missä vaiheessa ootte suppoa tms antanu/laittanu? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:mitä väliä sillä termillä on, onko kyse lämmöstä vai kuumeesta? ok, myönnetään, että tiedän tiedon, jonka mukaan vauvalla kuumetta olisi vasta 38,5 astetta. Ja lääkitä saapi 38 asteesta lähtien lämmönhukan vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä oon lääkinnyt siinä vaiheessa jos pyllystä mitaten lämpö on yli 38.
Jorvista sano hoitaja sillon et painon mukaan lääkitys.Sillon piti vuolla n.7v sitten suposta osa pois mut nykyään ei enää vuolla eli koko suppo laitetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:mitä väliä sillä termillä on, onko kyse lämmöstä vai kuumeesta? ok, myönnetään, että tiedän tiedon, jonka mukaan vauvalla kuumetta olisi vasta 38,5 astetta. Ja lääkitä saapi 38 asteesta lähtien lämmönhukan vuoksi.
Eikun riidellään siitä istumisesta ja vauvana olemisesta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:mitä väliä sillä termillä on, onko kyse lämmöstä vai kuumeesta? ok, myönnetään, että tiedän tiedon, jonka mukaan vauvalla kuumetta olisi vasta 38,5 astetta. Ja lääkitä saapi 38 asteesta lähtien lämmönhukan vuoksi.
,ootsä tollanen siviilissäkin, haluun sut kaverix
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:mitä väliä sillä termillä on, onko kyse lämmöstä vai kuumeesta? ok, myönnetään, että tiedän tiedon, jonka mukaan vauvalla kuumetta olisi vasta 38,5 astetta. Ja lääkitä saapi 38 asteesta lähtien lämmönhukan vuoksi.
![]()
Enköhän.Mut nyt pitäis kyllä varmaan mennä nukkumaan... Riideltäiskö joku toinen ilta? Mä pidän sun nikin ja tän aiheen mielessä.
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:mitä väliä sillä termillä on, onko kyse lämmöstä vai kuumeesta? ok, myönnetään, että tiedän tiedon, jonka mukaan vauvalla kuumetta olisi vasta 38,5 astetta. Ja lääkitä saapi 38 asteesta lähtien lämmönhukan vuoksi.
![]()
Enköhän.Mut nyt pitäis kyllä varmaan mennä nukkumaan... Riideltäiskö joku toinen ilta? Mä pidän sun nikin ja tän aiheen mielessä.
:saint:
ok.öitä!![]()