Mitkä on todennäköisyydet?? (nettitreffeistä ja kukas se treffeille ilmestyi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenni"

Vieras
Eli, netissä tosiaan tapasin mukavan oloisen miehen. Kertoi olevansa sinkku, ei lapsia. Kun kerroin pitäväni eläimistä, kertoi hänellä olevan 2 sekarotuista koiraa. Kirjoiteltiin pitkään, monta kuukautta kunnes päätettiin tavata. Kuvia ei oltu vaihdettu. Noh, kukas se tuli tapaamispaikalla..... Hyvän tuttuni mies!! On siis naimisissa, lapsiakin on mutta ei niitä koiria joista kovasti kertoi... Voi viddu sanon mä!

Ihan sama mulle muuten, mutta minä tein alusta asti selväksi että olen tositarkoituksella liikkeellä, en hae mitään pelkkää seksiseuraa tmv. Ja hän oli samoilla linjoilla, niin monta vuotta kuulemma naista viereensä kaivannut. Ja sitten tuollaista paskaa! Kuinkakohan moni tuolla netin treffi palstoilla kertoilee itsestään puutaheinää? Ja miksi? Miksi ei voi olla avoimesti seksin perässä jos on? Kyllähän se totuus jossain vaiheessa ilmi tulisi!

Että sylettää. Ja surettaa sen tuttuni puolesta.

[QUOTE="Eee";26190307]Uskomatonta, jos on totta...

Mitä aiot tehdä? Siis kerrotko tutullesi vai unohdatko koko homman?[/QUOTE]

No mietin sitä että kerronko, mutta tulin siihen tulokseen etten kerro. Nimittäin se mies oli niin nöyrää ja noloa ja selitti vaan kaivanneensa jotain jännitystä. Ehkäpä se sai opetuksen tässä.

Kyseessä ei siis mikää ystävä, ei edes kaveri. Sellainen hyvä tuttu johon joskus jossain puistossa tutustuttiin kun lapset oli pikkuisia. Eli moikataan kun tavataan, vaihdellaan pikaiset kuulumiset ja joskus jouluisin tmv laitellaan viestillä hyviä toivotuksia. Tuntuisi jotenkin hölmölle ottaa yhteyttä että arvaa mitä....

[QUOTE="Jenni";26190328]No mietin sitä että kerronko, mutta tulin siihen tulokseen etten kerro. Nimittäin se mies oli niin nöyrää ja noloa ja selitti vaan kaivanneensa jotain jännitystä. Ehkäpä se sai opetuksen tässä.

Kyseessä ei siis mikää ystävä, ei edes kaveri. Sellainen hyvä tuttu johon joskus jossain puistossa tutustuttiin kun lapset oli pikkuisia. Eli moikataan kun tavataan, vaihdellaan pikaiset kuulumiset ja joskus jouluisin tmv laitellaan viestillä hyviä toivotuksia. Tuntuisi jotenkin hölmölle ottaa yhteyttä että arvaa mitä....[/QUOTE]

En kyllä kans tajua, mitä sillä miehellä on liikkunut päässä. Siis mitä se on kuvitellut saavuttavansa? Että se vie sulta jalat alta, kun kertoo höpöhöpöä samanlaisista koirista kun mitä sulla on? :D

[QUOTE="Eee";26190413]En kyllä kans tajua, mitä sillä miehellä on liikkunut päässä. Siis mitä se on kuvitellut saavuttavansa? Että se vie sulta jalat alta, kun kertoo höpöhöpöä samanlaisista koirista kun mitä sulla on? :D[/QUOTE]

Eikun mulla on yks sekarotuinen ja toinen rotukoira, sitten on 2 kissaa. Tämän kun kerroin niin kertoi että ah ja voih kun ollaan samanlaisia, molemmat eläinrakkaita kun hälläkin 2 koiraa, molemmat seropeja. Kertoi tarkkaan vielä mitä rotuja niissä on, minkä ikäisiä, millaiset luonteet :o siis ajattele nyt mitä tarinointia lähtee kertomaan olemassa olemattomista koirista luonteenpiirteet ja kaikki. Mitäs jos ei olisikaan tunnettu ja olisin halunnut tavata koirat. Mitähän skeidaa olisi keksinyt miksi en voi niitä tavata.

Käsittämätöntä.

Sinuna laittaisin miehelle viestin että saa kertoa vaimolleen itse tai sitten sä kerrot.

Ei tod. oo mikään hetken hairahdus jos on sulle liibalaabaa syötellyt jo vaikka kuinka kauan. Vaimolla on oikeus tietää. Mies on kyllä ollut melkoinen kusipää :(

Auts. Toivottavasti ei ole kauhean yleistä, että koko elämä (koirat yms) vedetään ihan hatusta. Siviilisäädyn valehtelu lienee niin yleistä, että siihen vaan epätäydellisessä maailmassa täytyy varautua mutta toi koirajuttu...

Mä niin olisin halunnut nähdä sen miehen ilmeen kun tajus tilanteen. Todella surullista. Kun MINÄ haluan seikkailla niin siinä ei paina muiden tunteet ja tarpeet yhtään, ei vaikka siitä olis kärsinyt montakin ihmistä. Ihmiset on tosi vastuuttomia ja empatiakyvyttömiä. No toivottavasti herra saa joskus sellasen seikkailun että saa seikkailla yksin loppuelämänsä.

[QUOTE="vieras";26190476]Mä niin olisin halunnut nähdä sen miehen ilmeen kun tajus tilanteen. Todella surullista. Kun MINÄ haluan seikkailla niin siinä ei paina muiden tunteet ja tarpeet yhtään, ei vaikka siitä olis kärsinyt montakin ihmistä. Ihmiset on tosi vastuuttomia ja empatiakyvyttömiä. No toivottavasti herra saa joskus sellasen seikkailun että saa seikkailla yksin loppuelämänsä.[/QUOTE]

Voin vannoa että se ilme oli kyllä.... Noh, priceless (vai mitensenytkirjoitetaan) :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26190584:
käsittämätöntä on ainoostaan se ettei kuvia vaihdettu monien kuukausien aikana :O

Ai se tässä oli käsittämätöntä... Ohhoh. No mä en vaihtele kuvaani koskaan näissä nettijutuissa. Jutut kertoo haluanko tavata,ei kuva.

[QUOTE="Jenni";26190622]Ai se tässä oli käsittämätöntä... Ohhoh. No mä en vaihtele kuvaani koskaan näissä nettijutuissa. Jutut kertoo haluanko tavata,ei kuva.[/QUOTE]

siellä porvoossa kaikki tehdään toisin.

[QUOTE="vieras";26190812]Sun kandeis olla lähettämättä, niin pääsisit edes niille ekoille treffeille joskus.[/QUOTE]

niinkun jotain tietäsit asiasta :laugh:

Joku tossa sano että on käsittämätöntä miten joku voi valehdella että hänellä on koira, mutta sivilisäädyn valehtelemisen ymmärtää! Kyllä mä nyt tollaset pikkusen valkoset valheet ymmärrän just esim että mulla on koira jos toinen sattuu olemaan kiinnostunut eläimistä. Mutta kun olet alusta asti tehnyt selväksi että haet seuraa tosi tarkoituksella, niin silti jatkaa viestittelyä. Jos olisi ollut oikeasti sinkku ja teillä olisi synkannyt niin olisitte yhdessä nauraneet sille kuinka on hän sanonut sinun mieliksesi omistavansa koiran. Mutta se ei kauheasti naurata että vaikka ette olisikaan tunteneet toisianne ja teillä olisi kemiat natsanneet niin hän onkin naimisissa!!

Melko sekava teksti tuli. :D Mutta todella törkeää mieheltä! Koska nykyään netistä etsitään niin paljon seuraa, niin vakavissaan kuin pelkkään seksiinkin niin olisi voinut reilusti sanoa että on varattu ja haluaa vain jotain jännistystä ei parisuhdetta.

Yhteistyössä