Mitkä värit pesuhuoneessa nyt IN?Laatoista kyse...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa mulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa mulle

Vieras
Olis pesuhuoneen remppa edessä.Kyllästyttää kun nyt on tummanruskeat seinät ja lattialaatat vaaleemman ruskeat,nykyään taitaa just toi ruskee olla IN mut mä en haluu sitä enää!!!Käviskö tumman harmaat lattialaatat ja vaaleet seinälaatat hyvin yhteen?!?=)Tai mikä muu yhdistelmä olis In tai nätti/hieno=)?
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
miks sen pitää olla IN?
miks et laita sellaisia mistä itte tykkäät, oli ne sit kukikkaankirjavansekamelskat :xmas:

Mä just ihmettelin samaa??? Laitat sitä mistä ITSE tykkäät et sitä mikä on IN! Selailet lehtiä ja katselet malleja netistä, sieltä saa paljon vinkkejä.
 
Niin joo tietty ajateltiinki pistää sellaset mistä me tykätään...Mut aattelin kysyä ettei tuu just sellasta"mitä sit on joka toisessa kylppärissä"!=)=) Tota harmaa valkosta ollaan aateltu =)Mä kun saan ite päättää,sanoo mieskin!!=)
 
No just tota harmaa lattia/valkoiset seinät/suihkun takana koristelaatta ylös asti - on justiinsa joka torpassa nykyään. Asuntomessuilla järjestään joka suihkuhuone oli edellisen kaltainen.

Mutta mikäs siinä, ihan hienohan se on jos tykkää.
 

Similar threads

Yhteistyössä