Mitkä värit teillä on joulukuusessa tänä vuonna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kfkfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27631530]Pääsaääntöisesti vihreetä ja ruskeaa. Mistä metästä löytyy sinihopeisia kuuseja?[/QUOTE]

20120602201801!Laughing_haha.gif

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Koristeissa ajattelin tänä vuonna valkoinen-hopea-musta linjaa.

Mulla on pelkkiä joulukuusenkoristeita äitiyspakkauksen laatikollinen ja lisäksi jokunen pienempi laatikollinen, mutta mies ei tiedä vielä niitä kaikkia :D
Joten varaa valita on.

Ja olen natsimutsi kuusen(i) kanssa. Lapset saavat sitä toki koristella kanssani, mutta minä valitsen koristeet. Koska ei meidän pirttiin sellaista kuusta sopisikaan, johon kaikki koristeet mahtuisivat. Lapset ovat vielä sen ikäisiä, että kaikki laitettais mitkä suinkin löydettäis :D

Meillä kuusen koristeiden värit ovat sininen( Vanin sininen) ja hopea. Ei vaihdella värejä vuosittain.
Kuusen väristä sen verran että näin Bauhausin lehdessä vaaleanpunaisen tekokuusen ja on ehkä järkyttävin näky mitä olen vähän aikaan nähnyt.

Tänä vuonna on puna/kulta ja perinteet teemana joulukoristeissa niin kuusessa kuin muuallakin. Koristeina on esim. neulottuja joulupalloja, ristipistotöitä sekä sitten ihan ostettuja juttuja. Viime vuonna meillä oli ruskeaa ja mattakultaa, sitä edellisenä oli mustaa ja hopeaa.

Joulukoristeita on 6 isoa pahvilaatikollista. Onpahan varaa valita. :D Olen ihan joulukoristehullu. Matkoiltakin tulee ostettua koristeita vaikka keskellä kesää, jos niitä sattuu näkemään. Koristelussa pidetään kuitenkin joku tolkku. Olen niin mukavuudenhaluinen, että en viitsi hirvittävästä määrästä koristeita pyyhiä pölyjä. Lapsi saa omaa huonettaan koristella oman tahtonsa mukaan. Muualla on valitsemani koristeet ja hienovaraisesti ohjaan taaperon laittamaan koristeen oikeaan kohtaan.

Hm, mahtaako tulla kuusta ollenkaan, jos lähdetään reissuun. Jos tulee, se on ehdottomasti ihana luonnonkuusi, joka harottaa sopivasti johki suuntaan ja koristeet ovat vanhat lasten tekemät ja pallot vanhoja ja punaisia. Minun aikanaan kotoa mukaan saamat kynttilät.

En ymmärrä ollenkaan tuollaista sävy-sävyyn kuusen laittoa. Kerran meillä oli valkoiset koristeet, kun kuusenkoristelaatikko oli unohtunut mökille ja pika-pikaa lasten kanssa askartelimme koristeet.

Valkoista ja hopeaa.

Viime vuonna oli valkoista-hopeaa-kultaa, mutta nyt jätän kullan väriset pois niin lopputulos on "raikkaampi".

Suunnitelmissä tuleville jouluille vaaleanpunaiset koristeet, mutta en nyt vielä viitsinyt kun olen just viime ja tänä vuonna hankkinut isolla rahalla valkoisia ja hopean värisiä koristeita-

Mitä ihmettä teette nille vanhoille koristeille, jos vaihdatte koristeiden väriä joka vuosi? Meillä on melko kirjava kuusi, pääasiassa lasten ja mun tekeemiä koristeita, esim. paperienkeleitä, minilahjapaketteja, oikeita pipareita, olkikoristeita, huovutettuja punaisia sydämiä. Ja pienet led-valot, ei siis feikkikynttilöitä.

Jonkun mielestä varmaan karmee sillisalaatti,mutta mulle tulee tollasista väriteema-kuusista mieleen jonkun kaupan kliininen ja kylmä kuusi, jossa ei ole sitä tunnnearvoa mitä ne itsetehdyt aina samat koristeet tuo :).

Yhteistyössä