Mittailin kehoni osia, mitä sanotte näistä lukemista, voiko sanoa niiden perusteella että olen läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mittarinauha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mittarinauha

Vieras
Hauiksen kohdalta ympärys 28cm
ranne 15cm
rinnanymp. 100cm
lantio 100cm
vyötärö 90cm
Reisi 52cm

Vyötärö, joo tiedän, mutta takana 2 raskautta joista toinen kaksosraskaus, on jäänyt tyhjä säkki tohon, joka ei kuntoilulla poistu... (korjausleikkaus tulossa )

Mittasin mielenkiinnosta:
Hauis ja ranne sama, kuin sinulla AP. Hauhiksessa (minulla) pitäisi olla jonkun verran lihasta kyllä, koska punnerran ja vedän leukoja säännöllisesti. Reisikin taisi olla sama, siinäkin toki lihasta (kyykkyjä tullut tehtyä).

Torso sitten taas vähän eri...
Rinnanympärys 90
Vyötärö 70
Lantio 90

Olen siis 170cm pitkä, painan 64kg. Lihasta on suht tasaisesti kaikkialla, nautin liikkumisesta.

Mallailin tuolla mittanauhalla, että miltä se 90cm vyötärö voisi näyttää. Aika isohan se kyllä oli. Et ehkä ole ihan sopusuhtainen nyt? Se nahka varmaan haittaa aika paljon? Sen kun saat pois ja paranet, voitkin treenata vähän keskikropan lihaksia. Se varmaam auttaa. :)

Mulla on vatsalihakset loistokunnossa. Kaikki rasva mitä on tossa keskivartalolla, on vatsakalvon ja nahan välissä. Sisäelimien ympärillä ei ole rasvaa. Ultrattu on.

Mulla on pituutta 171cm ja painoa 70kg. Muutaman kilon putoaa ton leikkauksen jälkeen. (kuulemma)

Mistä kohtaa mittasit vyötärön? Nimittäin tuon ylimääräisen nahkapussukan luulisi olevan vyötärön alapuolella.

Mutta korjausleikkauksen jälkeen olet varmasti joka tapauksessa sopusuhtainen. :) Jos kerran noin paljon vyötäröltä lähtee, niin sehän on sitten oikein hoikka.

Mulla on ranne 13, hauis 25,5, rinnanympärys 75, vyötärönympärys 61, lantionympärys 92, mutta silti sama reidenympärys kun sulla , 52, eli onko mulla nyt sitten ihan liika paksut reidet...:O

Navan yläpuolelta. Ei se ole pelkkä pussukka. Leikkauksessa kuulemma irrotetaan rasvat kylkiluiden päältä asti ja venytetään maha kireäksi. Toi pullottaa myös navan yläpuolelta.

Mulla on ranne 13, hauis 25,5, rinnanympärys 75, vyötärönympärys 61, lantionympärys 92, mutta silti sama reidenympärys kun sulla , 52, eli onko mulla nyt sitten ihan liika paksut reidet...:O

Ei voi pitää paikkaansa noi sun mitat, jos muistan oikeen, että se yks mekkokuva oli sun kropasta... :O

Siinä oli oikeen kiva tiimalasi, mutta sun vartalotyyppihän on A.

[QUOTE="femin";29200717]Ei voi pitää paikkaansa noi sun mitat, jos muistan oikeen, että se yks mekkokuva oli sun kropasta... :O

Siinä oli oikeen kiva tiimalasi, mutta sun vartalotyyppihän on A.[/QUOTE]

Kyllä noi vaan mun mitat on.

Yhteistyössä