Mittees TEIDÄN KAIKKIEN iltaan? :)

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
me käytiin tuossa tänään vielä pyöräilemässä piiitkä lenkki ja sieltä suoran saunaan. Neitiseni meni äskettäin nukkumaan ite tulin hetkeks tähän koneelle. Odottelen ukkoa salilta kotiin sit käydään kattoo leffaa joka vuokrattiin, 8 päivää ensi-iltaan ja mässyä löytyy :p
en malta ootta et pääsen kainaloon käpertymään, tänään taas tällänen yltiöromanttinen päivä :D

Kuulostaapa mukavalle :) Tämä mamma viettää iltaa yksin. Mies on reissussa ja lapsi nukkuu jo. Hyvää ruokaa, hyvä elokuva ja iso pino lukemattomia lehtiä. Siitä se lähtee :)
Mukavaa iltaa teille!

Minä olen lasten kanssa kotona, mies meni kuvaamaan kaverinsa keikkaa. Ja ei ole ollut tylsää tänään kun olen etsinyt mun pyörää ympäri tätä pitäjää |O toi alakerran juppi on sen taatusti pöllinyt kun sillä on muutenkin taipumusta ottaa muiden tavaroita ....se on ainut laatuaan kun olen sen itse tuunannut

Mulla ollu tänään aamuvuoro, ei kahvitaukoa ei ruokataukoa.. Mies on jossakin liesussa, työpaikan kustantama juttu, tyttö odotti mua kotona kun tulin töistä. Siivosin hiukan, keitin valmiin pastapussillisen, kävin kaupassa hiukan vaille kuusi ja nyt paistoin pikkupizzoja joita syödään iltapalaksi sekä hiukan karkkiakin.. Katotaan lastenleffoja..

Esikoinen on saatu nukkumaan ja vauvelikin toivottavasti pian. Istun tässä olkkarissa ja nautin uusista mööpeleistäni ja olohuoneen tyystin muuttuneesta ilmeestä :D

Ja lipitän kylmää olutta.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja ruska:
Kuulostaapa mukavalle :) Tämä mamma viettää iltaa yksin. Mies on reissussa ja lapsi nukkuu jo. Hyvää ruokaa, hyvä elokuva ja iso pino lukemattomia lehtiä. Siitä se lähtee :)
Mukavaa iltaa teille!

mikäs leffa löytyy? :)

Kuokkavieraat :) Oon sen jo kerran nähny ja on huippu!

jaa,ukko on taas baarissa ja omien 3 lapsosen lisäks on kaverin 2..kaks on jo nukkumassa ja kohta menee loputkin.sit laatuaikaa itselle,telkkarin töllötystä ja netissä roikkumista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Esikoinen on saatu nukkumaan ja vauvelikin toivottavasti pian. Istun tässä olkkarissa ja nautin uusista mööpeleistäni ja olohuoneen tyystin muuttuneesta ilmeestä :D

Ja lipitän kylmää olutta.

=) wautsi! mieki tahtosin uudet mööbelit. Mut täytyy oottaa siihen saakka et löydetään uus asunto/talo niin sinne sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Mukavaa iltaa teille!

mikäs leffa löytyy? :)

Kuokkavieraat :) Oon sen jo kerran nähny ja on huippu!

se onki hyvä leffa :)

Tultiin miehen kanssa piiiitkältä lenkiltä ja nyt taas kiva fiilis:). Tietsikat kaatu äsken ja sitä ihmeteltiin hetki...
KIiva fiilis myös kun käytiin ostamassa aino maitosuklaajäätelöä.. Aivan suussasulavaa se suklaa tässä *syö kohta lautasenkin* :P .. En tosin saisi syödä tollaisia.. Mulla painoa tullu 15+--> lisää aivan pienessä ajassa ja olo sen mukainen rantapallo! MUtta jotenkin , kutenkin vaan kehräyttää aina kun saa suklaata.

Alkuilta menee netteillessä ja loppuilta uusinta-annos jäätelöä ja joku leffa mitä nyt telkusta tulee tai realityä!

istun sohvalla ja otan olutta. odotan et toi lapsonen rauhottuis unille...ei oo päikkyjä nukkunu tänää, ja ihan täysillä tossä pörrää hitto vie ukon kaa manataan

Mies on tapporeissussa (saakelin sorsanlahtaus alko taas... mä oon sorsien puolella!) ja oon pojan kans kaksin. Just meni sänkyyn ja kuuluu siellä pulisevan autojuttujaan vielä :heart: Aattelin kastella etukuistin kukan ja kattoo illan törkyä töllöstä =) Mies on varannu mulle tölkin sidukkaa ja pringlesejä eli kalsarikännit tiedossa :laugh:

Yhteistyössä