Miul on ihan hirvee onkelma!!!!!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Ensi viikon lopussa ois pomojen kanssa tarkoitus lähteä työmatkalle toiselle puolelle Suomea.

Onkelma on siis kyyti. Edellisen kerran kun toisen pomon kyydissä menin koulutusviikonloppuun, niin sain molemminsuuntaiset matkat pelätä henkeni edestä, kun illan pimeillä ja syksyn liukkailla ajoi pientä ja mutkikasta tietä 60 alueella 100:sta ja 80 alueella 120:ä ja aina kun teki jotain muuta kuin keskittyi ajamaan, niin ratti kääntyi samantien ja milloin koukkasi hieman penkan puolelta ja milloin vastaantulevien kaistan kautta. Välillä naputteli tekstiviestiä ja samalla kertoi, kuinka jokunen vuosi sitten oli ajanut pyöräilijän päälle, kun ei ollut sitä huomannut näpyttäessään tekstaria. Huolimaton ja liikenteessä vaarallinen kuskiko?!? KYLLÄ! Koko kotimatkan päässäni pyöri vain yksi ajatus: Kunhan vain selviän hengissä kotiin mieheni ja poikani luokse!

Nyt siis olisi sitten sama poppoo lähdössä työreissuun ja mie en suostu menemään enää ikinä tuon immeisen kyytiin. Mies oli sitä mieltä, et voin mennä, ku pomo kuitenkin maksaa bensat. Aattelinkin ehdottaa toiselle pomolle, et voin lähteä omalla autolla ja muut vaikka siihen kyytiin ja maksakoon pomot miun auton bensat. En tiiä suostuuko, kun viel eri kaupungeista lähdetään ja tää kaaharipomo on ainut joka miun kanssa asuu samassa kaupungissa.

Mie en vaan pysty menemään sen kyytiin. Enhän ole typerä tai turhaan panikoiva?!? Enhän? :o

et panikoi turhaan. mä kyllä olisin sanonut jo tossa vaiheessa et pysäytä, mä kävelen, ajan itse tai menen bussilla mut sun kyytiin en enää tuu. oon tehnyt näin joilllekin kavereille. ovat ymmärtäneet, varsinkin kun tarpeeksi kovaa huutaa...

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Kyllä aika varauksella lähtisin matkaan..
Ehkäpä yrittäisin keksiä jotain mikä menisi läpi että voisin lähteä omalla autolla

Pakko lähteä omalla autolla. Mut jos yksin lähden, ni varmaan joutuisin myös bensat maksamaan. Eli saatava pomo ja muita miun kyytiin. Onneks toinen pomo (naispuolinen ) tulossa torstaiksi tänne, ni suunnitellaan reissua, ni josko sais puhuttua ympäri. Muutoin voipi jäähä miulta reissu tekemättä. Ja miun vielä pitäis siellä esitellä meitin 3D-mallinnusohjelma yhelle toimitusjohtajalle... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tuvok:
ehkä vähän turhaa paniikkia... mutta eihän tohon voi mitään sanoa, kun ei ole moisessa kyydissä itse ollut... Otat pari alkoholi annosta ja relaat.

just juu...

Tuo kuski on saanu aikas monet ylinopeussakot ja korttikin on ollu useasti pois juuri tuollaisen ajon takia. Yhden työkaverin kanssa juttelin, ni hän oli joskus ollut tän kuskin ja hänen exän kanssa samassa kyydissä ja sama meno ollu silloin, ni tää työkaveri oli pyytäny ajamaan rauhalisemmin ettei aja ojaan tai vaihtamaan kuskia, ni kuskin ex oli vaan todennu, et jos ajetaan ojaan ja henki lähtee, ni sit lähtee. Ollaanpahan ainakin jo keritty elää.

Alkuperäinen kirjoittaja tuvok:
ehkä vähän turhaa paniikkia... mutta eihän tohon voi mitään sanoa, kun ei ole moisessa kyydissä itse ollut... Otat pari alkoholi annosta ja relaat.

niin ja pari alkoholiannosta vaan kurkusta alas, ku perillä odottaa ison firman toimitusjohtaja :whistle: :laugh: Tulis ainakin suulas esitys

huoh...huomenna ois reissu eessä ja paniikki alkaa iskeä. Oma auto menikorjaamolle, ni pakko lähteä kaaharikuskin kyytiin :( Aamulla katsoin Eniron sivuilta, et matkaan menis liki 6,5 tuntia ja kun kysäsin kuskilta, et monelta aamulla lähdetään, ku tapaaminen alkaa klo 12, ni tokas, et eiköhän keritä jos klo 7 lähetään... Mie en varmaan ens yönä nuku ollenkaan tän asian takia :'(

Yhteistyössä