Miun mussu on ihana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olava

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
4 750
1
36
:heart: Aamulla kun silmät ristissä nousin ylös ja menin koiraa viemään niin tupakkiaskista löytyi lappu johon miun mussu oli kirjoittanut minulle runon/ylistyksen :) Kun tulin sisälle ja otin puhelimen käteen alottaakseni tämän päivän puhelinrumban niin mitäs sieltä takaa löytyikään :D toinen runo minulle. :heart: Ihana ukko :D

Nyt on paljon kevyempi siivota ja tehdä kotihommia, ei tunnu nin tylsältä eikä raskaalta :) Tuo oli miun mussulta iso teko, se kun ei ole mikään runoniekka :) Ihanaa :D

Meillä jaellaan haleja ja puseja ja lempinimiä ja rakkautta päivittäin :) tunteista puhutaan avoimesti :) Jos mua kiukuttaa ni mies antaa mun kiukutella ja illalla ottaa syliin ja kyselee mikä kiukutti ja saa pahanmielen pois :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Ihana ajatus, mutta en mä silti röökiaskista haluaisi mieheni rakkausrunoja löytää.

No mies tiesi, että sinne mulla on aamulla ainakin asiaa :D ja onhan se jännempi löytää niitä tollee jemmasta ku keskeltä pöytää :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Ei sillä mikään kolkuta :) jos kolkuttais ni tulis kertomaan ihan suoraan :)

Joo ei, mulla tuli ihan siis vaan mieleen tää palstan ainainen "jos mies tekee jotain kivaa, se on tehnyt jotain pahaa"-periaate :D

Juu samaa mäkin mietin kun alotuksen tein, mut eipä mua haittaa :) jos ei ihmiset voi uskoa et tällästä tehdään ihan muuten vaan rakkauden ilosta ni omapa on ongelmansa :) eivät tiedä mitä menettävät.

No mies tiesi, että sinne mulla on aamulla ainakin asiaa :D ja onhan se jännempi löytää niitä tollee jemmasta ku keskeltä pöytää :D

Niin että jokainen aamu alkaa aina hetkellä tupakansavussa aamutossuissa ulko-oven välissä - vai poltatteko peräti sisällä? Ihanan raikkaasti alkaa teillä päivät.

Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Niin että jokainen aamu alkaa aina hetkellä tupakansavussa aamutossuissa ulko-oven välissä - vai poltatteko peräti sisällä? Ihanan raikkaasti alkaa teillä päivät.

Ja mitenkähän se on sulta pois jos mä koiraa käyttäessäni aamupissillä vetäsen henkoset :D omatpahan on keuhkoni :p