Miun piti katsoa tuota elokuvaa (Saw), mutten mie uskallakkaan kun ukko meni maate :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
En mie muuten, mutta on niin karmiat kokemukset siitä, että tuo mies ei miun kanssa noita leffoja katso.
Kerran, tästä on tosin jo aikaa hur mycke, mutta kävi niin, että mie, miehen sisko ja mieheni katseltiin moottorisahamurhaajaa ja joku poulisen tuntia ennen loppua mies meni maate.
No leffa loppui ja miehen sisko, joka oli meillä yötä, meni hänelle tehtyyn petiin lasten makkariin, ja mie kävin juomassa tai jotain, ja menin luonnollisesti omaan petiini.
Mie sit siinä pimeessä haparoimaan miehen kättä :ashamed: , kamala leffa katsottuna jne, ja mie oon vähän arkis ehkä loppujenlopuksi.
Ja hui kauheaa, "mies" niinkun hajoaa siinä pedissä :o
Mie sit tukka pystyssä, miltei parkuen suurinpiirtein huoneesta pois kompuroimaan miehen siskoa apuun... Joku on pilkkonut tuon miehen tuonne petiin! :ashamed:
Samaanaikaan lastenhuoneesta kompuroi miehen sisko... joku on moottorisahan, tai jonkun pärisevän, kera hänen sänkynsä alla :o !
Myö kauhusta kalpeina, tyystin kädettöminä ja jalattomina siinä eteisessä tuijotetaan kauhun vallassa kun lastenhuoneen ovi aukeaa... ja mieheni sieltä könyää pois kädessään pojan leikkimoottorisaha. Heh-heh... että oli hyvä pila. (Se hajonnut "mies" siellä sängyssä olikin röykkiö tyynyjä, niinkun hämynä.)

Ja tästä syystä mie en ikuna enää katso kauhuleffaa ilman, että mies valvoo mun kanssa lopputeksteihin saakka :kieh:

huuiii.mä oon kanssa niin säikky noitten kauhuelokuvien jälkeen että ei paljoa tarvii :/ mutta ei toi saw kyllä mikään hirveen kauhee ollut,toisin kun toi moottorisahamurhaaja |O :x mutta täytyy myöntää,että mua alko naurattaa toi teiän juttu :D :ashamed:

Yhteistyössä