Miun ukko kävi vähän baarissa.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Sillä tuossa illalla tuli vanha koulukaveri kylään ja ne otti saunaoluset. Aloin sitte juottaan tuota ukkoa känniin, se niin harvoin kuitenkaan juopottellee ja kaverinsakki kisko viinaa hyvällä tahilla. Sain ku sainki miehen humalaan, pakotin sen baariinki kaverinsa kans ja jopa vein ne sinne. Hain tuon miehen kuitenki jo pois ko se ei (yllättäen ) viihtyny sielä, oli se hyvään kuntoon ittensä hommannu :D
Toisilla muuttuu miehet aggressiiviseksi humalassa, minun ukko on päinvastoin ylitsevuotavaisen lempeä ja ihana, hellääki hellempi ja suorastaan runollinen :laugh:
Hyvä että tolpillaan pysy, sammahti sitte autoon kotimatkalla. Enkä saanu hereille joten siellä nukkuu, autossa, joka on autotallissa. Joka on onneksi lämmin. Ettei se varmaan kuole kylmyyteenkään. Kait se sieltä ryömii sisälle aamun aikana... :xmas:

Mitä hienoa kännissä on? Itse en ainakaan viitsi toista yllyttää kännäämään. Ihme touhua. Ei millään pahalla, mutta kannattaisi ehkä arvoja miettiä, jos toisen känniin saaminen on noinkin tärkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:
Mitä hienoa kännissä on? Itse en ainakaan viitsi toista yllyttää kännäämään. Ihme touhua. Ei millään pahalla, mutta kannattaisi ehkä arvoja miettiä, jos toisen känniin saaminen on noinkin tärkeää.

ja peesi tälle.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Sillä tuossa illalla tuli vanha koulukaveri kylään ja ne otti saunaoluset. Aloin sitte juottaan tuota ukkoa känniin, se niin harvoin kuitenkaan juopottellee ja kaverinsakki kisko viinaa hyvällä tahilla. Sain ku sainki miehen humalaan, pakotin sen baariinki kaverinsa kans ja jopa vein ne sinne. Hain tuon miehen kuitenki jo pois ko se ei (yllättäen ) viihtyny sielä, oli se hyvään kuntoon ittensä hommannu :D
Toisilla muuttuu miehet aggressiiviseksi humalassa, minun ukko on päinvastoin ylitsevuotavaisen lempeä ja ihana, hellääki hellempi ja suorastaan runollinen :laugh:
Hyvä että tolpillaan pysy, sammahti sitte autoon kotimatkalla. Enkä saanu hereille joten siellä nukkuu, autossa, joka on autotallissa. Joka on onneksi lämmin. Ettei se varmaan kuole kylmyyteenkään. Kait se sieltä ryömii sisälle aamun aikana... :xmas:

Heh, hienoa, kerta näinkin eikä ainaista valitusta kun ukko on viihteellä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Voi kun munkin mies joskus jossain kävis. Mitään muuta ei tee kuin töitä, ja viikko viikolta muuttuu tosikommaks tiukkapipoks.

Mies luulee tuossa vaiheessa, että suurin rakkauden osoitus minkä hän voi vaimolleen tehdä, on hankkia mahdollisimman paljon rahaa ja omaisuutta perheelle. Hänelle voisi yrittää selittää, että sinulle on tärkeätä, että mies mies antaisi aikaa sinulle ja perheelle, eikä hukuttaisi itseään työhön ja rahan perässä juoksemiseen. Välttämättä viesti ei mene perille - miestä arvostetaan yhteiskunnassa paljolti aseman ja varallisuuden mukaan.

Meillä kyllä tuo mies osaa juoda juottamattakii mun harvoin se olis kotoa mihinkään lähdössä joten aina silloin tällöin mä sovin jonkuu mein kaverin kans että se saapi tulla hakeen tuon miehen liesuun.
Ja kyllä se sit yleensä lähes valomerkkiin asti siellä viihtyykin.

No tuo mies ei tosiaan oikeastaan ikinä juo, aina saa houkutella ja pakottaa että ees joskus jossaki kävis ja ottais ne kännit. Ja kyllä se nytki sano että oli ihan kiva ilta vaikkei niin kapakassa viihtynykkään. En mie sitä pakottaa voi, siis tosissaan, juomaan, jos sen ehoton mielipide ois ettei juo nii ei siinä minun juottoyritykset paljoa auttais :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Oijoi! Tuo on kyllä tosi rakkautta! Hieno vaimo olet :flower:

Mun vaimo on joskus tehnyt vastaavanlaisia tekoja :)

Yhteistyössä