miuta on ruvennut ihan tosissani vituttamaan tämän palstan touhu ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
Milana ja marjat.. huomaa, että palstalla on tietyt lemmikit & suosikit jotka saavat aiheesta kuin aiheesta kymmenen sivun ketjun aikaan. itse saa vain paskaa niskaan ja miut on sitten leimattu palstan viralliseksi narisijaksi, vaikka fakta on että kun olen yrittänyt tehdä positiivisia & iloisia ketjuja niin niihin ei reagoi kukaan :O

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25894913:
huomaa että täällä on tietyt lemmikit, suosikit. esim. Venakko Milana saa kymmenen sivun ketjun vaikka vain siitä, että paskapaperi on loppu ja rajottomasti ymmärrystä osakseen..
itse taas saan järjestään paskaa niskaan ja miun on leimattu palstan viralliseksi valittajaksi sekä ruikuttajaksi, vaikka fakta on kun olen yrittänyt tehdä positiivisia & iloisia ketjuja niin niihin ei reagoi kukaan !!! :O
ihan kuin olisi koulussa taas .. toiset vaan ovat paskamaisia & jättävät sivuun, vaikka yrittäisit olla miten mukava tahansa :headwall:
:hug:

Jos palsta noin ärsyttää ja tökkii niin kannattaako miettiä onko vika sillä puolen ruutua? Ja vaikkapa laittaa koko palsta kiinni toviksi?

Ihan sama kuin että mainitsemasi Venakko huutaa että häntä kiusataan ja nälvitään, mutta itse jakaa naamakuviensa kera yksityiskohtaisetkin tiedot eritteistään ja muusta täällä :D

jos yhtään lohduttaa,niin venakko ei todellakaan ole mun suosikki tai lemmikki..sä voit kans vedota sun raskaushormoneihin,niinhän se venakkokin tekee :xmas:
jaksamisia sulle sun raskauden kanssa,joka ei ilmeisesti ole ihan helppo :hug: vaikka ei kuulemma pitäisi valittaa :O vaikka jokainen kyllä mun mielestä saa valittaa olotilaansa,riippumatta siitä onko raskautuminen ollut helppo vai vaikea :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
ok.gif

Mulla taas on sellainen mielikuva, että esim just Venakon aloituksia lukee ja niihin vastaa sellaiset, joiden kannattaisi - ihan oman itsensä vuoksi - skipata ne aloitukset. Eli paskaa sataa aika reippaasti hänenkin niskaansa.

Se on kyllä totta, että eipä positiivisista aloituksista palstalla kovin usein pitkää ketjua tule. Ainakaan, jos se ketju jatkuu positiivisena. Monesti on myös niin, että jos johonkin ketjuun kirjoittaa ihan asiallisen vastauksen, niin aloittaja - en nyt siis tarkoita tämän ketjun aloittajaa - skippaa sen vastauksen ja keskittyy vain niihin vastauksiin, joissa heitetään paskaa niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25894913:
huomaa että täällä on tietyt lemmikit, suosikit. esim. Venakko Milana saa kymmenen sivun ketjun vaikka vain siitä, että paskapaperi on loppu ja rajattomasti ymmärrystä osakseen..
itse taas saan järjestään paskaa niskaan ja miut on leimattu palstan viralliseksi valittajaksi sekä ruikuttajaksi, vaikka fakta on kun olen yrittänyt tehdä positiivisia & iloisia ketjuja niin niihin ei reagoi kukaan !!! :O
tai vaikka koettaisi kirjoittaa miten neutraaliin & asialliseen sävyyn tahansa, niin joku teilaa heti. esim. tässä yhtenä päivänä, kun murehdin noussutta verenpainettani niin sai kuulla että on muita joilla menee vielä huonommin ja syysyön olisi vain paras pitää päänsä kiinni.
ihan kuin olisi koulussa taas .. toiset vaan ovat paskamaisia & jättävät sivuun, vaikka yrittäisit olla miten mukava tahansa :headwall:
ja lopulta päädyt yksin vessaan piirtelemään pentagrammeja..
tiedän, että tätä nettielämää ei pitäisi ottaa niin vakavasti mutta mie olen kai liian herkkä.. ja nyt sitten vielä hormonit päälle!

mie en jaksa..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Muakin ottaa päästä tämä palsta, kun täällä löytyy niin paljon ilkeitä ihmisiä.
Jos jonkun jutut tökkii, nitähän ei tarvitse lukea. Miten voi saada nautintoa jatkuvasta piikittelemisestä. Kasvatus se kasvatus ???

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
En tiedä, et ehkä itse huomaa, mutta yrität tehdä itsestäsi numeroa. Sulle on tärkeää olla ns erilainen äiti ja jaksat kohkata siitä, kuinka sulla on tukka pystyssä ja mustat vaatteet. Ei siinä ole mitään erikoista, mutta toivoisit että sinua vähän kauhisteltaisiin ja huomattaisiin, kuinka erikoinen oletkaan. Kun joku muu saakin huomiota, vaikkei hänellä edes ole tukka pystyssä, tulet kateelliseksi. :) olet ihan hyvä tyyppi, mutta kaipaat aika paljon huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25895025:
ja lopulta päädyt yksin vessaan piirtelemään pentagrammeja..
tiedän, että tätä nettielämää ei pitäisi ottaa niin vakavasti mutta mie olen kai liian herkkä.. ja nyt sitten vielä hormonit päälle!

mie en jaksa..

Toiset ne vaan näyttää sen sivistyksen puutteensa. Unohdetaan ne PUUUHH voimia puhkun sinulle hormonien keskelle.

Ole mitää kiinnostavaa annettavaa ja keskusteliukin on vaan vittuilua tai sitten sinä et vaan tajua mitään. Ei se auta muu kuin olla vaan tai voihan poistua palstalta ja mennä pois.

Yhteistyössä