miuta on ruvennut ihan tosissani vituttamaan tämän palstan touhu ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ennemmin otan ketjuuni yhden kivan vastauksen, kuin 50 "haista paska"-vastausta.

Täten en osaa olla kenenkään marjoista millää muotoa kateellinen, tai miten sen nyt sanoisi.

Ja jos yhtään lohduttaa, niin mä en ole sitä marjaketjua edes avannut...ja tämän avasin. Marjaketjun sisältö kun on todennäköisesti senluokan skeidaa ja oksentamkista toisten päälle, ettei jaksa kiinnostaa.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
No en hirveän positiivista kuvaa saa sun aloituksista kun yleensä niissä on parit "päänhakkaamis, suu auki, vihainen ilme, ja kyynel"- hymiöt, olkoot asia mikä tahansa. Ja jos tulee vähänkään negatiiviseen suuntaa olevia kommentteja tai ihmehtelyjä(mitkä ei olisi edes negatiivisen sävytteisiä)niin tunnut häviävän itse niistä ketjuista.

Enkä muutenkaan ymmärrä miksi keskustelupalstalla tehdään aloitus jossa marmatetaan kun kukaan ei huomioi aloittajaa. Ehkäpä ne sun aloitukset eivät aina ole olleet kovin mielenkiintoisia, ehkä sun kannattaisi pysyä 5minuuttia kauemmin niissä sun ketjuissa ylläpitämässä niitä.

Tai sitten repäiset ja teet vaikka tekaistun aloituksen siitä kuinka ukko pettää, juo, tuhlaa rahat, lapsi on ilman ruokaa, itse poltat raskausaikana, suunnittelet baarireissua kun vauva on 2vkon ikäinen ja liität vielä kokovartalokuvan itsestäsi, minkä tietysti pyydät arvostelemaan niin takuulla saat enemmän kuin kaksi sivua ketjuusi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25895068:
Sanoisinko että palstasuosiota ei kannata mitata ainakaan viivoittimella......

Eli vaikka ei sivutolkulla saakaan änkköötä, riitaa ja toraa aikaiseksi, ei tarkoita että ei olisi mielenkiintoinen palstapersoona tai suosittu palstapersoona.
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25894913:
Milana ja marjat.. huomaa, että palstalla on tietyt lemmikit & suosikit jotka saavat aiheesta kuin aiheesta kymmenen sivun ketjun aikaan. itse saa vain paskaa niskaan ja miut on sitten leimattu palstan viralliseksi narisijaksi, vaikka fakta on että kun olen yrittänyt tehdä positiivisia & iloisia ketjuja niin niihin ei reagoi kukaan :O

taas tuli selville se totuus että positiivisyys on perseestä. :D

Ei nämä sun ketjut pitene, jos et itse aktiivisesti niihin kommentoi. Ja jos tipahtavat parin sivun taakse, niin sun pitää käydä nostamassa ne. Niin nuo aloituksessasi mainitsemat palstailijatkin tekevät.

Mä ennemmin otan ketjuuni yhden kivan vastauksen, kuin 50 "haista paska"-vastausta.

Täten en osaa olla kenenkään marjoista millää muotoa kateellinen, tai miten sen nyt sanoisi.

Ja jos yhtään lohduttaa, niin mä en ole sitä marjaketjua edes avannut...ja tämän avasin. Marjaketjun sisältö kun on todennäköisesti senluokan skeidaa ja oksentamkista toisten päälle, ettei jaksa kiinnostaa.

Tyhmä kysyy, mikä "marjaketju"?

Ei v1ttu täällä ei tosiaankaan jaksa enää käydä edes, ihan paska tuon narsistijyrän takia! Enkä tosiaankaan ala rekisteröidä sen takia! HA, pitääköön kaksplussa paskansa, se on MORO!

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25894913:
Milana ja marjat.. huomaa, että palstalla on tietyt lemmikit & suosikit jotka saavat aiheesta kuin aiheesta kymmenen sivun ketjun aikaan. itse saa vain paskaa niskaan ja miut on sitten leimattu palstan viralliseksi narisijaksi, vaikka fakta on että kun olen yrittänyt tehdä positiivisia & iloisia ketjuja niin niihin ei reagoi kukaan :O
Palsta toimii tietyllä lailla samalla tavalla kuin iltapäivälehdet joita myydään eniten toisten ihmisten hölmöilyillä ja millä tahansa mikä aiheuttaa paheksuntaa, kauhistelua, ihmettelyä tai vihaa.

Ja loppujen lopuksi saa sitten huomiota millä vain koska odotusarvo on että noita tulee kuitenkin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä