Mmh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä toivetta en aio täyttää.. Kyllä sä pikkunarttu kyrpää saat, mutta et pilluun.. Olen mielestäni edennyt tarpeeksi varovaisesti ja nyt kyllä on jo tullut aika että voin paremmin tutustua sun ihanaan persereikääsi.. Se on sopivan märkä liukkarin jäljiltä.. Pyörittelen ekaksi terskaa pyllyreikäsi suulla, kunnes varovaisesti mutta päättäväisesti työnnän sen sisääsi.. Pyllysi on kireä mutta antaa kuitenkin periksi ja työnnän kyrpäni syvemmälle sisääsi.. Samalla alan työskentelemään sormillani pillusi kimpussa..

Mua kiihottaa nähdä kuinka sä pikkunarttu nautit .. En ole enää yhtä varovainen, vaan nopeutan työntöjäni ja nain sua yhä syvemmälle tiukkaan pyllyysi joka ihanasti puristaa mun kovaa kyrpää.. Otan sun klitan samalla sormieni väliin tehostettuun käsittelyyn.. Sä kiihotat mua valtavasti ja en malta olla ottamatta kiinni hiuksistasi.. Pidän niitä kevyessä mutta varmassa otteessa.. Huomaan että et enää pahastu tästä samalla tavalla kuin aikaisemmin..

En enää hillitse itseäni yhtään vaan nain koko kyrpäni pituudella sun tiukkaa persettä.. Tunnen kuinka sperma lähtee liikkeelle ja annan sen ruiskuta syvälle sisällesi.. Varovaisesti vetäydyn irti sinun vielä värisevästä vartalosta.. Taputan sua hellästi pyllylle ja kehun kuinka urhea olit.. Irrotan seuraavaksi kätesi köysistä.. Autan sut ylös sängyltä ja annan sulle pitkän ja hellän suudelman=)

Joo et sä kyllä tiedä, ei susi välttämättä niin kovapintainen aina ole kuin miltä vaikuttaa.. Mutta jos sä kissa haluat vain käyttää mua hyväksesi, niin mitäpä mä muuta voin kuin alistua siihen=)

Kissa sai jo sudelta, myöhästyit koiranen.... Mutta niin, antaa periksi? Minäkö? ;) eeemmä mitään hellyyshetkiä kaipaa. Ne kuuluu suorittaa sit jos on rakastunu toiseen, jos on jotain tunteita, jos multa kysytään, muuten se on vain seksiä. x)