Mn en taaskaan tajua yhtä asiaa naisissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan samaa mieltä ap. Hassua, että tähänkin ketjuun on ilmaantunut niitä tyyppejä peesaamaan sua, jotka luokittelen kuvaamiksisi nuoriksi käppänöiksi... He eivät siis itse edes ilmeisesti tajua, että ovat sellaisia.

En tiedä miten asiaan suhtautuu muu Suomi, mutta me paikalliset olemme äidinmaidossa imeneet nuo festarit, äitiemme vatsoissa ekoja kertoja siellä olleet sekä lapsesta asti sinne osallistuneet. Lienee varmaan asia niin, että siellä myös vanhempamme käy, mutta nehän on jo vanhuksia ja me taas lähestymme keski-ikää, mutta lapsemme sitten taas eivät. Tule käymään ja hämmästy ikäjakaumasta!

Olen käynyt noin 25 v. ikäisenä, oli ihan riittävä kokemus.

En erityisesti pidä jazzista. Satuimme johonkin kaameaan fuusiojazz keikalle, jossa suurin osa ajasta kului siihen, että muusikot virittelivät soittimiaan. Yleisön spontaaneista taputuksista pystyi päättelemään, että sedäthän veti sooloja vuoron perään... oli karmean kuuloista.

Johtuu ehkä siitäkin, että miehille perinteisesti näitä hullutteluhetkiä tarjoutuu useammin ja helpommalla kuin naisille. Jotenkin pienten lasten äidit vaan on enempi kiinni lapsissaan eikä voi huoletta viipottaa miten tykkää, toisin kuin puolisonsa... Itse olen muutaman kerran viimeisen vuoden aikana päässyt viihteelle, ja voi että mä nautin kun saa tuntea itsensä "teiniksi" jälleen, kun ei tarvii lapsia vahtia koko aikaa. Johan tuossa muutama vuosi menikin, kun lapset oli niin pieniä etten raaskinut lähteä viihteelle, ja silloin tunsin kyllä itseni vanhaksi ja väsyneeksi.

Minä ainakin näin kolmekymppisenä hulluttelen jos olen viihteellä. Ennen aina ajattelin muiden mielipiteitä, nyt en välitä. Pääsen juhlimaan niin harvoin, ja sit kun pääsen pidän täysillä hauskaa :)

[QUOTE="eee";24208703]Mä oon miettiny samaa. Miehet usein säilyttää tietynlaisen leikkimielisyyden ja veitikkamaisuuden vanhetessaankin, naisista tulee niitä nalkuttavia ja kireitä kotitalouskoneita. Kaikki on tehtävä ajallaan, rytmeistä ei saa poiketa ja sohvalla ei saa syödä. Spontaanit hulluttelut unohdetaan ja elämää suoritetaan ja kotia pyöritetään totisina ja tiukkoina.

Mä toivon, ettei musta koskaan tule sellaista. Vaan että vielä keski-ikäisenäkin voin käydä festareilla, harrastaa seksiä auton konepellin päällä ja syödä pelkkää jätskiä koko päivän, jos siltä tuntuu.[/QUOTE]

Tätäkin palstaa seurailleena, se naisten ikävä nalkutus johtuneet hyvin paljon heidän nuorekkaista ja leikkimielisistä miehistään, jotka eivät lapsia tai kotia hoida... kun on niin kiire olla töissä ja sen jälkeen kavereiden kanssa autotallissa tai baarissa tai kalastamassa tai vaeltamassa...

[QUOTE="eee";24208703]Mä oon miettiny samaa. Miehet usein säilyttää tietynlaisen leikkimielisyyden ja veitikkamaisuuden vanhetessaankin, naisista tulee niitä nalkuttavia ja kireitä kotitalouskoneita. Kaikki on tehtävä ajallaan, rytmeistä ei saa poiketa ja sohvalla ei saa syödä. Spontaanit hulluttelut unohdetaan ja elämää suoritetaan ja kotia pyöritetään totisina ja tiukkoina.

Mä toivon, ettei musta koskaan tule sellaista. Vaan että vielä keski-ikäisenäkin voin käydä festareilla, harrastaa seksiä auton konepellin päällä ja syödä pelkkää jätskiä koko päivän, jos siltä tuntuu.[/QUOTE]
Ei susta tulekaan :) Mä ainakin nautin siitä, että lapset on jo aikuisia eikä enää tarvitse olla esimerkkinä heille. Nalkuttaja en ole ollut ikinä, mutta on ihanaa nykyisin nostaa jalat sohvapöydälle ja syödä sormin mustikoita telkkaria katsoessa. Jos mustikka tipahtaa ja tahraa nojatuolin, voi vain huokaista "ohh hoh, pitääpä kysyä joskus palstalta, miten mustikka lähtee parhaiten kankaasta pois...mutta ei vielä nyt" :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24208692:
Eivätkä toistu, se on itsesuggestiota ja huuhaata. kukaan mies ei jauha horoskoopeista ja päätä vaikkapa seurustelusuhteestaan niiden perusteella.

Ketä kiinnostaa jotkut miehet? Ja kyllä olen törmännyt siihenkin, että mies on jälkikäteen huomannut että joidenkin kanssa on vaan tietyt jutut toistuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24208765:
Ei susta tulekaan :) Mä ainakin nautin siitä, että lapset on jo aikuisia eikä enää tarvitse olla esimerkkinä heille. Nalkuttaja en ole ollut ikinä, mutta on ihanaa nykyisin nostaa jalat sohvapöydälle ja syödä sormin mustikoita telkkaria katsoessa. Jos mustikka tipahtaa ja tahraa nojatuolin, voi vain huokaista "ohh hoh, pitääpä kysyä joskus palstalta, miten mustikka lähtee parhaiten kankaasta pois...mutta ei vielä nyt" :)
:saint: ei kai vaan niin sattunut?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24209502:
Ei. Röhnötin telkkarin edessä lattialle kasaamani peitto- ja tyynypinon päällä ja popsin mustikoita. Peitto on nyt pesukoneessa. Jos ei lähde pesussa pois, tulen kysymään neuvoja palstalta :)

Jos peittoon menisi mustikkaa, kannattaisi koko peitto tehdä täyteen pyöreitä mustikanprinttejä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24209509:
Jos peittoon menisi mustikkaa, kannattaisi koko peitto tehdä täyteen pyöreitä mustikanprinttejä.

Toinen hyvä konsti on leikata reikä siihen mustikkatahran päälle, peitossa on hyvä olla kurkistusreikä, jos sattuu katsomaan liian pelottavaa leffaa, siinä reiästä voi kurkkia.

[QUOTE="vieras";24208930]ot. oletko ap raskaana?[/QUOTE]

En ole enkä tule! Minä elelen nyt vastuutonta kesäelämää! Harrastan kyllä paljon seksiä, mutten raskaudu. Ens viikolla otan kestoripset, syyskuussa ohjelmassa uusi tatuointi, lisäksi tulossa matkoja. Harrastan nykyään itseäni, en elä muille. Teen myös syksyllä osittaista työaikaa ja opettelen relaamaan. Luen varmaan kirjoja ja touhuilen omiani, mutta imuroimista en lopeta, koska pidän siitä!

Nää on nää ruuhkavuodet sellaisia, kun on niin paljon vastuuta ja kiirettä, ettei hullutteluun oikein ole aikaa, eikä siitä saa oikein kiinni tunnin parin jouteololla.

Itse olen huomannut omista vanhemmista, että nyt 60v heillä on selvästi enemmän aikaa ja rohkeutta hullutteluun. Enään ei ole vastuuta lapsista ja enemmän on rohkeutta olla erilainen kuin muut. Joka näkyy heidän käytöksessään positiivisella tavalla.

[QUOTE="eee";24208703]

Toisaalta näin iän myötä olen oppinut, että seksi konenpellinpäällä voi olla eksoottista, mutta ei yhtään niin nautinnollista, kuin esim. sängyssä ja jos syön jätskiä koko päivän oksennan. Eli ihan elämän tosiasiat on tulleet jo tutuiksi ja iänmyöten haluaa mielummin elää mukavasti, katsoa vaikka mielummin telkkua, kuin olla räntäsateessa festareilla...

En ole enkä tule! Minä elelen nyt vastuutonta kesäelämää! Harrastan kyllä paljon seksiä, mutten raskaudu. Ens viikolla otan kestoripset, syyskuussa ohjelmassa uusi tatuointi, lisäksi tulossa matkoja. Harrastan nykyään itseäni, en elä muille. Teen myös syksyllä osittaista työaikaa ja opettelen relaamaan. Luen varmaan kirjoja ja touhuilen omiani, mutta imuroimista en lopeta, koska pidän siitä!
Täähän kuulostaa ihan ikäkriisiltä :stick:

:D Mitä ap mielestäsi on hulluttelu, jos se on porin jazzeilla polvien päällä istumista niin kyllä, jotkut naiset menettää kykynsä hullutella :whistle: Juu, ehkä tartuin sivulauseeseen jolla ei ollut tekemistä koko asian kanssa, mutta hieman mielikuvissa hymyilytt tämä asia :rolleyes:

En tiedä ap:sta ja tuttavapiirista, mutta ei minun tuttava-ystäväpiirin naisilla ole kadonnut hulluttelu mihinkään, vastuuta toki kannamme lapsista joten rajoittaahan se hieman täysin sponttaaniksi heittäytymistä, mutta edelleen nauraa käkätetään hurtilla huumorilla, heittäydytään lapsellisiksi, turhamaisiksikin, suunnitellaan lapsnomaisella innokkuudella juttuja, tapahtumia...minusta kun ihminen pystyy säilyttämään uteliaisuuden, innon ja ilon ihan arkipäiväisiinkin juttuihin, on suurinta heittäytymistä ja hulluttelua, ei siihen tarvita mitään suurta ja ihmeellistä. Asennetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24208636:
Minusta ikääntyminen on pelkästään mukavaa. Elämä muuttu helpommaksi, kun voi tehdä mitä itse haluaa. Kukaan ei kysele lapsilukumäärästä, omakotitalon ostosta, farmariautosta eikä labradorinnnoutajastakaan. Ihana tekosyy on sanoa vain "en mä jaksa" eikä tarvitse sen kummemmin perustella, miksei halua lähteä jonnekin tai tehdä jotain. Ensi sunnuntaina silti Tuska-festareille :)

Tässähän vanha ihan innolla odottaa miten käy Tuska uudessa paikassa. Hyvin varmaan, suvilahdesta on konttausmatka kotiin :D

Yhteistyössä