modejen käytöksestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiira

Vieras
*miettii ennenkuin avaa suunsa*

Mutta pakko avata, jännä homma kun nykyään niiiiin paljon poistetaan ja suljetaan ketjuja. Toki monet aiheestakin,mutta sitä en ymmärrä ettei kiivaampaa keskustelua ymmärretä... hei eihän kaikki voi olla samaa mieltä????

Tuola tw ketjussa pinki tuli päteilemään, että suljetaankos tämäkin ketju???!!! siis haloo..... eikö keskustelupalstalla enää saakaan keskustella??

*äimistelee*

mielestäni tuo ketju on ihan asiallinen. Mitä TW voi muuta odottaa jos ilmoittaa tuhlanneensa rahansa vaatteisiin ja kampaukseen eikä maksa laskuja. No joo, kyllä ihmisten täytyy saada mielipiteensä ilmaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
ai pätemään :D
mun mielestä se nyt ei ole asiallista perheen sisäisiä juttuja tuoda palstalle.

ja enempiä en kommentoi.

ymmärtäisin ,jos joku muu olisi tuo esille tw asioita,mutta hän aikuisena ihmisenä asian itse otti esille.... ??????

Alkuperäinen kirjoittaja Irmeli:
mielestäni tuo ketju on ihan asiallinen. Mitä TW voi muuta odottaa jos ilmoittaa tuhlanneensa rahansa vaatteisiin ja kampaukseen eikä maksa laskuja. No joo, kyllä ihmisten täytyy saada mielipiteensä ilmaista.

veit sanat suustani ; )

Alkuperäinen kirjoittaja kiira:

ja enempiä en kommentoi.

ymmärtäisin ,jos joku muu olisi tuo esille tw asioita,mutta hän aikuisena ihmisenä asian itse otti esille.... ??????

no tähän vielä voin sanoa,että viittasin joppanaan. :)

kumpi oli ensin, muna vai kana?
Ei taitaa olla niin, et kirjoittelu on muuttunut agressiivisemmaksi jonka takia modet joutuu nykyään puuttumaan enemmän kirjoituksiin kuin ennen..

Ainakin siltä on vaikuttanut jo jonkin aikaa, joka aloituksessa jonkin sortin päänaukomista ihan vaikka asian vierestä, jos ei aiheesta mitään keksi :whistle:

TAHTOO TAKAS SEN LEPPOISAN PALSTAN JOSSA SAI NAURAA JA HYMYILLÄ!!

*ugh, olen puhunut* :saint:

ja enempiä en kommentoi.

Hmm. Jos aapee on itse asiasta keskustelun aloittanut, niin onko se sun asia päättää, saako siitä keskustella vai ei?

Mä olen myös huomannu vähän yli-innokasta poistotoimintaa. Tuoreessa muistissa on edelleen viime viikkoinen ketju, jossa oliskos se mymmeli linkitti linkin luontodokkariin, joka käsitteli erään afrikkalaisen heimon kulttuuria.

Aiheesta ei sitten saanu keskustella, koska yks vieras päätti, että kyseessä oli aapeen pissifetissi.

Just. Ja KESKUSTELUpalsta on mikä? Mitäs jos laittaisitte sitten ohjeen, mistä täällä saa keskustella. Säästä, sisustuksesta yms. Kulttuurieroista ja mistään syvemmistä aiheista ei ilmeisesti saa ainakaan.

ja enempiä en kommentoi.

no tähän vielä voin sanoa,että viittasin joppanaan. :)

ookke,kunhan pienessä mielessäni vaan mietin palstan nykyistä... hmmmh, tiukempaa käytäntöä

ja enempiä en kommentoi.

Niinpä ja mielestäni täällä tuodaan paljon henkilökohtaisempiakin asioita esille joihin ei puututa millään lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän vois rajoittaa sensuuria:

ja enempiä en kommentoi.

Hmm. Jos aapee on itse asiasta keskustelun aloittanut, niin onko se sun asia päättää, saako siitä keskustella vai ei?

Mä olen myös huomannu vähän yli-innokasta poistotoimintaa. Tuoreessa muistissa on edelleen viime viikkoinen ketju, jossa oliskos se mymmeli linkitti linkin luontodokkariin, joka käsitteli erään afrikkalaisen heimon kulttuuria.

Aiheesta ei sitten saanu keskustella, koska yks vieras päätti, että kyseessä oli aapeen pissifetissi.

Just. Ja KESKUSTELUpalsta on mikä? Mitäs jos laittaisitte sitten ohjeen, mistä täällä saa keskustella. Säästä, sisustuksesta yms. Kulttuurieroista ja mistään syvemmistä aiheista ei ilmeisesti saa ainakaan.

alleviivattu; aivan totta ei kuulukkaan modeille kuka kirjoittaa mistäkin. mutta huomauttaa saa.

kursivoitu; tästä ketjusta en tiedä mitään. mutta ihmettelen, mitä tuo vieraan päättämiset kuuluu moden toimintaan?

ja todellakin, keskustelupalstalle ON tulossa moderaattoreille ohjeennuoraa, miten toimia. ihan meidän itsemme pyynnöstä.

ei pidä kaataa kaikkea paskaa meidän(kään ) niskaan. ihmisiä moderaattoritkin ovat.
:)

kun nyt suuni avasin,niin sanompa viel yhden asian eli välillä tosi halveeraavaa tekstiä saa tulla,kun toisinaan poistetaan äkkiä.... ja tässä huomannut sen , että kuka kenenkin kaveri eli pieni piiri pyörii, valitettavasti!

Alkuperäinen kirjoittaja loru:

ja enempiä en kommentoi.

Niinpä ja mielestäni täällä tuodaan paljon henkilökohtaisempiakin asioita esille joihin ei puututa millään lailla.

Eiköhän tässä nyt tarkoitettu sitä, että toinen henkilö alkoi tilittämään TW:n rahankäyttötaipumuksista. Eli tottakai TW saa kertoa omista asioistaan niin paljon kuin haluaa, mutta onko oikein, että joku toinen läheinen tekee sen hänen puolestaan?

kun nyt suuni avasin,niin sanompa viel yhden asian eli välillä tosi halveeraavaa tekstiä saa tulla,kun toisinaan poistetaan äkkiä.... ja tässä huomannut sen , että kuka kenenkin kaveri eli pieni piiri pyörii, valitettavasti!
tähän on pakko laittaa iso peessiii... minusta nämä isot herrat saisi hiukan seurata tätä miten täällä tämä piiri pieni pyörii

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkä näillä uusilla on nyt pätemisen tarve ,joka menee ohi :)
uutuden viehätystä,kun saa poistaa ym...

millä uusilla??? eikö pinki ja jätkä olleet aiemminki modeja! ei tässä oo mitään uutta nyt tullu ku tää palstan siirto uudelle serverialustalle.

voi luoja
:headwall: :headwall: :headwall:

Mua rassaa vaan se, että jos jostain syystä joutuu moden inhokkilistalle niin melkoisen herkästi häviää omat kommentit. Ainakin omalla kohdalla katosi viesti ketjusta jossa oli paljon pahempaakin kuin mitä kirjotin. Vai onko julkkiskuvan epäileminen fiksatuksi nykyään niin paha että sen takia viesti poistetaan? Ja miksei sitten poistettu niitä pahempia |O :headwall: ??!!?

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
ehkä näillä uusilla on nyt pätemisen tarve ,joka menee ohi :)
uutuden viehätystä,kun saa poistaa ym...

millä uusilla??? eikö pinki ja jätkä olleet aiemminki modeja! ei tässä oo mitään uutta nyt tullu ku tää palstan siirto uudelle serverialustalle.

voi luoja
:headwall: :headwall: :headwall:
äkkiä poistoon hakkaa päätä seinään

tähän on pakko laittaa iso peessiii... minusta nämä isot herrat saisi hiukan seurata tätä miten täällä tämä piiri pieni pyörii

Mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että tämä on vain keskustelupalsta eikä mitään elämää suurempaa.

juu aika monessa ketjussa tullaan aina uhkailemaan sulkemisella ja lukitsemisella. tämä on kuitenkin keskustelupalsta ja niin kauan kun oikeita nimiä ei tuoda esille niin ei mun mielestä oo mitään syytä ruveta deletoimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän vois rajoittaa sensuuria:

ja enempiä en kommentoi.

alleviivattu; aivan totta ei kuulukkaan modeille kuka kirjoittaa mistäkin. mutta huomauttaa saa.

kursivoitu; tästä ketjusta en tiedä mitään. mutta ihmettelen, mitä tuo vieraan päättämiset kuuluu moden toimintaan?

ja todellakin, keskustelupalstalle ON tulossa moderaattoreille ohjeennuoraa, miten toimia. ihan meidän itsemme pyynnöstä.

ei pidä kaataa kaikkea paskaa meidän(kään ) niskaan. ihmisiä moderaattoritkin ovat.
:)

Ilmeisesti se riitti, sillä kun kyseinen vieras ilmestyi ketjuun huutelemaan, että poistoon tällaiset, ei mennyt kauaa, kunnes ketju hävisi.

Oli siellä asiattomiakin viestejä. Joissakin jotkut käytti n-sanaa jne. mustista ihmisistä. Mutta muissakin ketjuissa on poistettu sitten ne yksittäiset asiattomat viestit joukosta eikä koko ketjua!

Yhteistyössä