MODET HOI! Miten ihmeessä saan kerhon salasanan vaihdettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuota olen koittanut monta kertaa. Ei onnistu. Kysyy kerhon salasanaa vaikka sinne jo olisikin kirjautunut ja jos silloin sitten syöttää vanhan taikka uuden niin vanhana salasana pysyy. Oletko tosiaan onnistunut tuon salasanan nyt lähiaikoina vaihtamaan Moppi?

Alkuperäinen kirjoittaja Apua tarvitseva:
Tuota olen koittanut monta kertaa. Ei onnistu. Kysyy kerhon salasanaa vaikka sinne jo olisikin kirjautunut ja jos silloin sitten syöttää vanhan taikka uuden niin vanhana salasana pysyy. Oletko tosiaan onnistunut tuon salasanan nyt lähiaikoina vaihtamaan Moppi?

jep toissapäivänä =)

emmä oo kyl kuullu koskaan et ois voinu vaihtaa kerhon salasanaa? *eihän liity 1.4päivään?*
tosin siellä kun menee itse perustamaansa kerhoon ja se salasana näkyy tähditettynä niin jos siihen vaihtaa ne salasanat ja painaa tallenna niin vaihtuis..mutta!
sitten pitäis kaikille ilmoittaa se uus salasana

Tuonne olen sitä juuri koittanut vaihtaa. Luulisi olevan mahdollista kun mahdollisuus siihen kerran on annettu. Tuntuu ennemmin bugilta ja siksi niin haluaisin yhteyden palstan ylläpitäjään, mutta mistään ei löydy mitään osoitetta mihin vois laittaa viestiä. Ja olen tiedostanut, että uusi salasana pitää sitten tosiaan erikseen ilmoittaa kaikille jäsenille.

Alkuperäinen kirjoittaja Apua tavitseva:
Tuonne olen sitä juuri koittanut vaihtaa. Luulisi olevan mahdollista kun mahdollisuus siihen kerran on annettu. Tuntuu ennemmin bugilta ja siksi niin haluaisin yhteyden palstan ylläpitäjään, mutta mistään ei löydy mitään osoitetta mihin vois laittaa viestiä. Ja olen tiedostanut, että uusi salasana pitää sitten tosiaan erikseen ilmoittaa kaikille jäsenille.

tonne palstauudistus ketjuun vaan viestiä sitten..kyllä se yp sieltä bongaa.

Ja ei liity aprillipäivään. Taisin valita huonon päivänä tätä kysellä, mutta koitin tiedustella jo kerran aikaisemminkin, kun tuossa toiminnossa tosiaan joku mättää.

Yhteistyössä