Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Minkä takia sun pitäs vaihtaa nikki? Et sie oo sanonu tai tehny täällä ainakaan mun silmissä mitään väärää.
Onks sullaki salapano?
Sala...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Minkä takia sun pitäs vaihtaa nikki? Et sie oo sanonu tai tehny täällä ainakaan mun silmissä mitään väärää.
Onks sullaki salapano?
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Miten tyhmyydestä pääsee eroon nikkiä vaihtamalla ?
HelpostiKokeile vaikka
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Miten tyhmyydestä pääsee eroon nikkiä vaihtamalla ?
HelpostiKokeile vaikka
![]()
![]()
Mun mielestä sä olet vain helvetin huomionkipeä, that's all.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Onks sullaki salapano?
Sala...No ei ole salapano, kaikki tietää sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Oisko noin tosissaankin,Rukoilijasirkka ja Tianna....? :/
Alkuperäinen kirjoittaja äääh:Vaikea sitä on enää kuvaa muuttaa, minkä täälä on antanut.. kaikki tulee varmasti aina muistamaan ne kauheat kehut suomussalmen poliisin salarakkaana olosta..eiku seurustelusta sen kans..eiku..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ne miteskään henk. koht. oo vihasia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja äääh:Vaikea sitä on enää kuvaa muuttaa, minkä täälä on antanut.. kaikki tulee varmasti aina muistamaan ne kauheat kehut suomussalmen poliisin salarakkaana olosta..eiku seurustelusta sen kans..eiku..
Mä en ees oikeen muista koko poliisijuttua...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja äääh:Vaikea sitä on enää kuvaa muuttaa, minkä täälä on antanut.. kaikki tulee varmasti aina muistamaan ne kauheat kehut suomussalmen poliisin salarakkaana olosta..eiku seurustelusta sen kans..eiku..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin no voisithan tietysti tarkentaa vielä nimimerkkiäsi PoliisinHeila: ksi, ettei vaan kenellekään jäisi epäselväksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja äääh:Vaikea sitä on enää kuvaa muuttaa, minkä täälä on antanut.. kaikki tulee varmasti aina muistamaan ne kauheat kehut suomussalmen poliisin salarakkaana olosta..eiku seurustelusta sen kans..eiku..
Ja ekassa lauseessa tässäki ketjussa poliisin sanoit
Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja äääh:Vaikea sitä on enää kuvaa muuttaa, minkä täälä on antanut.. kaikki tulee varmasti aina muistamaan ne kauheat kehut suomussalmen poliisin salarakkaana olosta..eiku seurustelusta sen kans..eiku..
Sä nyt oot muutenki niin jännä, ettei selvää ota edes vesiselvänä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitäs sä heila ajattelet mitä muut ajattelee, koska ethän tee sitä muutenkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitäs sä heila ajattelet mitä muut ajattelee, koska ethän tee sitä muutenkaan?
En ajattelekaan mutta kun siitä ei saa enää täällä puhua ja suunnilleen aina kun jotain kirjoitan niin joku sen asian esille ottaa :kieh:
Nikin vaihto auttas asiaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin siis mieki kyllä ihmettelen jotta mistä ne modet voi olla siulle vihasia?![]()