Möhkösfantti on kadonnut!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
sorry, mä kun en vaan tajua tätä tyyliä, että heti käydään kyklsyjän päälle, kun joku voi ihan vilpittömästi, ilman pahoja ajatuksia kysyä jotain nikkiä, että mihin on joutunut ku ei ole näkynyt, kun kyseinen nikki oli kyllä ihan tunnettu ja paljon palstaileva nikki. paukutanko vielä välsynyttä päätäni seinään, no paukutan :headwall: :headwall: :headwall: vaikka ei se ymmärrys sillä taida tulla

Taisipa tassakin ketjussa tula esille vihjailut siita, etteiko kyseinen henkilo olisi vapaasta tahdostaan muuttanut, jospa lapset olisikin kaapattu, ja M.fantti pakotettu muslimiksi, kun niin harras kristitty oli. Pidemman paalle tollainen vihjailu on aika rasittavaa.

Mä en ainakaan vihjaillut, sanoin suoraan, mitä mulle tuli mieleen. Enkä puhunut muslimiksi pakottamisesta yhtään mitään! Niistä tapauksista on aika paljon juttua julkisuudessakin, niin onko ihme, että sellainen ajatus käy mielessä? Ja tämä on keskustelupalsta, mitä täällä kirjoitetaan ja keskustellaan, ellei omia ajatuksia?

Tää palsta on kumma paikka. Jos puhutaan muslimeista tai lestadiolaisista, molemmista saa puhua vain positiivisia asioita, jos puhuu epäillen, asianosaiset käy päälle kuin yleinen syyttäjä!

Toivon sydämestäni, että Möhkösfantti on onnellinen, missä sitten onkin ja mitä uskontoa tunnustaakin! :)

Yhteistyössä