Moi kaikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himatuikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

himatuikku

Uusi jäsen
28.06.2004
14
0
1
Palasin palstalle piiiiitkän ja uuvuttavankin tauon jälkeen... ero laitettiin vuosi sitten vireille...ja puolen vuoden harkinta-ajan jälkeen yritettiin vielä aloittaa puhtaalta pöydältä...mutta vaikeaa niitä naarmuja siitä pöydästä oli puhdistaa...ja niinhän siinä kävi että ero astui voimaan viime hetkellä... :(

Olo ja mieliala on itsellä kohentunut selvästi, mutta lasten puolesta harmittaa päivittäin...

Onko muita 'kohtalotovereita'?
:hug:

No,mie ja avomieheni ollaan eroamassa . Ollaan oltu yli 6 vuotta yhdessä ja huomasin vaan etten enään rakasta häntä . Se myös laittoi viimesen pisteen niin sanotusti iin päälle,ettei tämän yhteis elon aikana oppinut hoitaa raha asioitaan kunnolla.Vaan jätti osan vuokran maksamatta aina silloin kun hänellä oli jotain viihteelle menoa.Ei edes vuokran antajalle soittanut ja sopinut miten vuokra sitten maksettaisiin...
Nyt on ollut kaks viikkoa asuntopaperit asuntotoimistossa,ja odotan milloin saan ilmoituksen että olen lasten kanssa saanut uuden asunnon.
Olis mukavaa vaihtaa ajatuksia,eli laita tulee sähköpostia kikka_knight@hotmail.com jos kiinostaa.

Samanlainen historiikki mullakin... Paitsi, että lapset ei asu mun luona. Saan toki ja onneks tavata heitä niin usein kuin haluan. Puolisen vuotta sitten muutettiin erilleen(minä siis pois) mut henkisesti oltiin jo erillään aikaisemmin. Vaikea ja monisäikeinen suhde, jossa oli tietysti paljon hyvääkin, mutta pienten lastemme ja oman mielenterveyden vuoksi ei ollu järkeä jatkaa väkisin. Ois mukava tutustua uusiin ihmisiin ja saada ehkä jopa uusia kavereita. Nykyiset sellaset on käytännössä kaikki sinkkuja ja ne ei oikein osaa suhtautua mun juttuihin siten ku toivoisin. Eivät ts. ymmärrä lapsiin liittyvistä asioista just mitään ja ovat aika pinnallisiakin. Mulle saa kans kirjottaa jos kiinnostaa tietää esim. miten mies(ainakin tässä tapauksessa) kokee eron. Saa toki muitakin juttuja laittaa. Ero on kuitenkin kovin synkkä aihe. piano_man76hotmail.com

Hyvää kesää kaikille! Elämää on myös eron jälkeen!! :wave: