Moi kodinhengetär!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unelmoija

Vieras
Teillä taitaa olla samassa vaiheessa uuden alottaminen kuin meilläkin,eli talopaketteja tässä kovasti vertaillaan ja tarjouspyyntöjä kysellään firmoilta.Onko teillä kuinka iso perhe?Meillä 4henkilöä ja ollaan katteltu ehkä noin 130-140neliöö.

Ihana kun on joku "kohtalotoveri"! =) Meidän ns.varma tontti menikin alta ja nyt on "melko"varma tontti tiedossa..kunhan taistellaan lopullisesta hinnasta.Aika tyyris on vaikka maalla asutaankin, mut kun on NIIN ihana... :D
Me kilpailutetaan Jukka-taloa ja Kastellia.Hankalata on ollut kun ovat niin erilaisia, mut kovasti ollaan Jukan puoleen kääntymässä.Talosta ois tulossa 1½-kerroksinen ja asuinneliöitä noin 170.
Meillä on kieltämättä hiukan kiire talon kanssa ja ajateltiinkin ottaa suorilta 2 miestä töihin, vaikka mieskin rakennustaitoinen.Ajateltiin kuitenkin et ei vedetä pari-suhdettamme ja itseämme ihan orteen samalla!Koitetaan tietty tehdä itsekkin jotain ja talkoitakin pidetään.Suvusta löytyy jonkun verran ammattiapua,onneksi!
Mies koittaa saada taloa "pienennettyä" mut en taida antaa periksi.Meillä on kuitenkin 3 lasta ja vielä ois suunnitteilla tulisko vielä yksi+ 2koira on jo.Oon niin ahdistunut tähän tämänhetkiseen asuntooni että huh huh! :headwall:

No meillä kans meni varmat tonttisuunnitelmat uusiksi ja nyt tontti vähä hakusessa,pari hyvää vaihtoehtoa mut miten se onkaan niin vaikeeta kuvitella asuvansa siellä ja miten viihtyisi,vaikka molemmat kyllä ihan hyviä.
Joo se on turhaa vetää itteensä aivan täysin piippuun talon rakentamisen kanssa,meillä kans on kovasti laskettu täysin muuttovalmiina tai sitten sisustusvalmiina kun kuitenkin jotain ois kiva tehdä itekin mutta kauheesti ei kerkiä mies töiden päälle.Minä olen nyt kotihoidontuella että sekin vähän arveluttaa että kuinka tiukaksi menee mutta laskeskeltu kyllä että pärjätään ja ottaa aluksi pitkän laina-ajan ja vaik sit ku menen töihin niin suurentais kuukausisummaa.
Meillä hakusessa 1kerroksen talo.

Yhteistyössä