Moi. Voitte kysyy siis 13 vuotiaalt tytölt mitä vaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MirandaUusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MirandaUusi

Vieras
Joo, wlikkäs treffit 15 vuotiaan pojan kanssa tiistaina. Ja pitää keksii vale, ja näkeminen salaa. Valehhtelin mutsille siis ettei oikeesti olekkaan sitä tyyppii, vai on. Nyt keksin ratkaisun, rt ku mutsi lähtee just samaa aikaan asioille, eli sit klo 10.00. Mä odotan 15 min kotona, et mutsi on mahdollisimman kaukana. Sitten menen mahdollisimman hiljaa ulos, ja vakoilen ettei mutsii näy missään. Ja vien samalla mun huoneesta roskia, ja löhden kohti kauppaa. Sit noin 20 min päästä, laitan mutsille viestin et mä kävin hakkee magnum jätsin kaupasta, ja näin vanhan kaverini, ja lädin sen kans ulos. Ja et tuun viimeistään 20.00 kotiin sitten. Ja sanon et näin vanhan kaverini sattumalta, ku hän oli bussilla jostain syystä siellä. Ja koska munhun pystyy luottaa, sillä yleensä en valheita sano. Mut nyt on pakko, sillä mutsi haluis nähdä tän pojan. Mut en anna, vaan me pojan kans jutellaa tästä alussa, ja sitte ollaa 2-3 kuukautta nii, ettei mun mutsi tiiä töstä mitään. Ja sitten vasta kokeillaa uudestaan, tätä asiaa. Paitsi et keroon vaa yllättäen, et mulla on poikkis. Ja et oon pohan kansa yhdessä, melki ollu jo 6 viikkoo, vaik ollaa sit jo oltu kauemmin.

Mut joo, eli kysymyksii siis aiheesta, ja meistä puheen ollen.

Nämä 13-vuotias tyttö -aloitukset ovat tällä hetkellä muotitrollaus Vauvapalstalla mistä ne myös poistetaan yleensä pikaisesti. Saa nähdä kehittyykö tästä lähes Ikikseen verrattavissa oleva ilmiö. :poop:

Yhteistyössä