S
"Stella"
Vieras
Tai siis lyö mua välil, en tiiä miks.
Se erosi siskon kanssa pari kk sitte, tai siis syster muutti pois ja haki avioeroa.
Ihan yhtäkkii! Miesparka on iha depikses.
Me ollaa sillee yhes, se tuli mun luo asumaan kun on niin yksinäinen. Ja me lohdutetaa toisiamme. Oikeest ollaa ystävii. <3 Se rakastaa mun siskoo ja haluu sen luo takasin, ei tajuu miksi se jätti. Emmäkää tajuu yhtään siskoo. Kusipää.
Se palasi takasi niiden asuntoon, eikä tiiä missä mies asuu. Ei voida kertoo, se ei hyväksyisi et mun luona. Luulis et mä olen epälojaali tms. Ja ei kai se tykkäis jos tietäisi et meillä on jotain. Vaiks tää onki vaa seksiä. Eikä me suhteessa oltu kun ne oli yhdessä. Paitsi kerran, kun mä olin just täyttäny 16 ja olin viel neitsyt kun odotin "oikeaa"
ja tuo vietteli mut mun bileissä, tuli vaan ja...
Se on tosi komea!
Mä olin ihan rakastunut siihen sillon. Ja oikeestaan oisit nytkin, mut ku tiedän et se rakastaa siskoo niin en anna itteni rakastaa sitä sillä tavoin. Se on mulle ystävä. Ja muuten se kuuluu siskolle. Nyyh. Mut mä OLEN lojaali. Nyt kun ne ei ole just yhes ni seksii, siinä kaikki. Eikä sisko saa tietää, ei saanu tietää siitä eka kerrastakaa. Sen jälkee mä olin yksin kunnes löysin yhden kiltin pojan ja saatiin lapsikin. Mut se on nynny! Mä jätin sen. En voi sitä rakastaa. se taas rakastaa mua. :O Haluisi mut takasin, naimisiinki. :/ Se kosi mua kun kuuli raskaudesta. Siis kun se oli vahinko! Ja mä suostuin lopulta kihloihin ja asuttiin yhdes mut sit heitin sen pihalle. Nyt se tapaa lastaan ja on se hyvä isä kyl. Mut tää siskon mies on hyvä sängyssä, miehekäs ja sexy.
Mut tää hupi loppuu multa kun sisko ottaa sen takasin siis toivottavasti ottaa. Ei sillä ole syytä jättää noin ihanaa miestä! Mä haluisin sen, mut tiedän et se rakastaa siskoo. Se aina sanookin niin, et sisko on sen rakkaus ja multa se haluu seksii. Se halusi heti kun tapasi eka kerran mut, mutta se odotti että täytin 16. Kertoi itse tuon.
Ettei kukaan voi syyttää pedoksi jos jäädään kiinni...
Mut ei jääty.
Mut tuo lyöminen, se on paha!
Mut tajuun et seillä on stressiin. Ja se kaipaa siskoo, ja on epätoivoinen. ;( Siskoa se ei lyöny! Niin se sanoo, ja mä tiedän että se on totta kun se RAKASTAA siskoa ja silloin ei lyö. Mua se ei rakasta joten pystyy lyömään. Ei tarkoita että lyö muita jos yhtä tai muutamaa muuta ihmistä. Voi olla yks rakas jota ei lyö. Ja se on ylpeä niiden lapsista. Sillä ja siskolla kaksi lasta.Ei sisko ikinä sanonu että mies olis lyönyt sitä tai lapsiakaan. Ja nyt se ei puhu mitään erosta, sanoo vain että se on loppu ja mies oli kusipää.
Julmasti sanottu, mut se on tietty vaan vihainen nyt. :/ Miten mä saan lyömisen loppumaan???!