J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pipu:No moi. Ihan hyvää. Täällä ei ole niin kauhea pakkanen, kohta reippaileen koiran kans.
Miksi teet aina vaan tämmösiä alotuksia, etkä oikeastaan muihin ketjuihin edes vastaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Moi vaan!
Mun piti kuvata pari kassillista vaatteita huutista varten, mutta kamerasta loppui patterit enkä löydä uusia :kieh: ne on menny jonnekin pahuksen hyvään piiloon |O
Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Moi vaan!
Mun piti kuvata pari kassillista vaatteita huutista varten, mutta kamerasta loppui patterit enkä löydä uusia :kieh: ne on menny jonnekin pahuksen hyvään piiloon |O
Mulla ois ylimääräsiä pattereita, viskaanko??
Alkuperäinen kirjoittaja eih:mä en kans tajuu näitä ap:n aloituksia!?!?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja eih:mä en kans tajuu näitä ap:n aloituksia!?!?!?!
Sama täällä, en tajua minäkään. Nostellaan omia ketjuja hymiöillä tai poistellaan viestejä välistä, vain jotta voitaisiin kirjoittaa samat viestit uudestaan ja saada ketju nousemaan. Eikä unohdeta otsikoiden muokkaamisia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Myö tultiin just kyläilemästä, tässä vähän aikaa rauhotutaan ja laitetaan lapset pesulle
Ja hei, on täällä palstalla paljon kummempiakin aloituksia =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstaileeko sun vaimo?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käyttekö töissä?
Mies käy, kui?
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstaileeko sun vaimo?
Juu, kyllä se nykyisin käy täällä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon itse niin laiska kyläileen varsinkin työpäivien jälkeen. Pitäis kai vähän ryhdistäytyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstaileeko sun vaimo?
Juu, kyllä se nykyisin käy täällä :xmas:
Ai jaa, onko viihtynyt? Vinkkasitko sä että tämä on hyvä palsta?
Alkuperäinen kirjoittaja akutaskun ankkakirja:Moi vaan :wave: