Moikka moi kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä rakasta valkoista Tobleronea, sitä kanssa aina tarttuu matkalta mukaan :) Mä aina kyselen ihmisten namiostoksista jotta sais uusia ideoita. Vasta pari vuotta sitten löysin esim pollyt vaikka niitä ollut kaupan hyllyillä jo kauan. :)

Punainen Polly on mun iso herkku myös. Mutta ei ollut tarkoitus mitään isoa kassia tuoda ja tuossa kun oli noita Tobleroneja 3kpl kun oli tarjouksessa niin....putosi monta karkkia pois.

Paremmat kengät minäkin tarvitsisin. Olen ollut 4h jalkojen päällä ja nyt kivistää. : / Varpaitakin, joten johtunee vääränmallisista lenkkareista :(

Miehellä alkoi juuri kesäloma (vol 2, osan piti jo kesäkuussa). Vähän olis eilisestä saakka ollut sellainen fiilis, että kohta synnyttämään, mutta niin ne olot voi tulla ja mennä, että en vanno vielä minkään nimeen :D tuntuu kyllä, että jottain häppeninkiä vois olla meneillään down there. Huomenna vaan olis uuden asunnon (<3) vuokrasopparin kirjottelua aamulla tiedossa, että jos sinne vielä pääsisi :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Miehellä alkoi juuri kesäloma (vol 2, osan piti jo kesäkuussa). Vähän olis eilisestä saakka ollut sellainen fiilis, että kohta synnyttämään, mutta niin ne olot voi tulla ja mennä, että en vanno vielä minkään nimeen :D tuntuu kyllä, että jottain häppeninkiä vois olla meneillään down there. Huomenna vaan olis uuden asunnon (<3) vuokrasopparin kirjottelua aamulla tiedossa, että jos sinne vielä pääsisi :)

Aiai, nyt alkaa jännittämään...Toivottavasti pian pääset ja kaikki menee hyvin.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Moikka moi! Pienellä alkoi vika vuosi tarhassa. On niin isoa tyttöä nyt. Tänään oltiin useampi tunti yhdessä ostoksilla ja aika hyvin jaksoi. Lämmin sää ja kalastelen jo vaatteita syksyyn ja talveen. Kenkiä vielä puuttuu, muuten hyvä tilanne.
Sulla on oikein kivan näköiset ostokset.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Moikka moi! Pienellä alkoi vika vuosi tarhassa. On niin isoa tyttöä nyt. Tänään oltiin useampi tunti yhdessä ostoksilla ja aika hyvin jaksoi. Lämmin sää ja kalastelen jo vaatteita syksyyn ja talveen. Kenkiä vielä puuttuu, muuten hyvä tilanne.
Sulla on oikein kivan näköiset ostokset.

Jännät paikat siis teilläkin kun pian on kouluun lähtö :) Voi vitsit....meilläkin pojilta puuttuu ulkoilutamineet syksyksi. Ja tietenkin talveksi. Yhtään en tiedä millaista lähdetään hankkimaan ja millaisia kenkiä tuolle pienelle.Mutta kyl tää tästä :)
Lupasin miehelleni, "etten osta" vuoteen kenkiä...

Palsta tekee nyt huomion ja kirjoittaa muistiin mustakantiseen kirjaan, että Bootyn ei pidä ostaman kenkäparia seuraavan vuoden aikana. Kirjattu.

:laugh: joo..."mä lupasin" Jännä juttu muuten, kysyin kamuiltani tänään feissarissa, että arvaako he mitä ostin...ehdotettiin sitten kenkiä...mistähän se johtuu?

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Leena Lehtolaisen uusimman. Tätä sai jonottaa, eijoota myytiin ekalla kerralla. Ja ostin kyllä myös leikkokukkia keittiön pöydälle. Täyttä turhuutta, mutta mä niin tykkään.

Se mikä toiselle on turhaa ei ole sitä sille jonka sen hankkii :) Olet siis hemmotellut itseäsi.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
[QUOTE="vieras";28873641]No ei vaikuta, mutta teikä olis aika kuuma pakkaus jos olis vaan vähän vähemmän kiloja. En pysyis täällä kuule housuissani :p se ei oo sulla paljosta kiinni puolihottis!![/QUOTE]

Mutta se on vain sinun ongelmasi. Mä en tästä pienempi halua olla. Nyt on hyvä, olen terveempi kuin koskaan ennen.

Yhteistyössä