moikka ! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MyDream_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MyDream_

Jäsen
13.11.2012
156
0
16
Mitäs teidän sunnuntaihin kuuluu ? :) Mitä tuli tehtyä viikonloppuna ? Entä mitä suunnitelmissa ensi viikolle ?

Itse vietin perjantaina tyttöjen iltaa, eilen kävin treffeillä ja tänään on tullut katsottua Sinkkuelämää :D

lauantaina oli pikkujoulut..parhaat naurut ikinä. tänään kirkon kautta kotiin perheen luokse. Ensi viikolla ajattelin jonakin päivänä käydä naida napsauttamassa erästä vanhaa hoitoani. että sellaiset suunnitelmat

Hmm. Kyllä tämä viikonloppu on vietetty melkein vain rentoutuessa ja lapsia hemmotellessa koko perheen yhteisellä ajalla. Hyviä ruokia jne.

Kohta mies tulee kaupasta ja tehdään jotain hyvää iltapalaa. Ysiltä hän alkaakin sitten katsoa formulaa ja mä saan kaksplussailla vähän lisää :D

Ja ensi viikolla.. Varmaan pieniä jouluvalmisteluja. Lahjojen ostoa, jopa jouluverhoja ajattelin kaivaa esiin pikkuhiljaa. Ja esikoisen hammaslääkäriaikaa ei sovi unohtaa.

Hmm. Kyllä tämä viikonloppu on vietetty melkein vain rentoutuessa ja lapsia hemmotellessa koko perheen yhteisellä ajalla. Hyviä ruokia jne.

Kohta mies tulee kaupasta ja tehdään jotain hyvää iltapalaa. Ysiltä hän alkaakin sitten katsoa formulaa ja mä saan kaksplussailla vähän lisää :D

Ja ensi viikolla.. Varmaan pieniä jouluvalmisteluja. Lahjojen ostoa, jopa jouluverhoja ajattelin kaivaa esiin pikkuhiljaa. Ja esikoisen hammaslääkäriaikaa ei sovi unohtaa.

Itsekin pitäis vielä lahjoja ostella :)

Yhteistyössä