mokasin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viivi

Vieras
Mä ihastuin erääseen mieheen ja huomasin että tunne oli molemmin puolinen. Tätä molemmin puolista ihastusta kesti noin kuukauden enne kuin uskalsin lähestyä miestä. Mies oli todella onnellinen kun lähestyin häntä. Hän kertoi että on ollut jo pitkään kiinnostunut ja on halunnut tulla juttelemaan mutta ei oo ollut rohkeutta eikä sopivaa tilaisuutta.
Me käytiin treffeillä ja mulle tuli sit sellanen olo etten tiedä haluanko sittenkään mitään vakavaa, että olenko sittenkään hirveän kiinnostunut. Ajattelin sitten että voi kai sitä tapailla ja "pitää hauskaa". Nyt meidän tapaamiset on ollut oikeastaan pelkkää seksiä. Minusta alkaa nyt kuitenkin tuntua että ihastun häneen päivä päivältä enemmän ja haluaisin ehkä sittenkin jotain vakavampaa, en kuitenkaan ole varma mitä mies haluaa. Ymmärsikö hän että haluan vain seksiä, eikä odota enää edes muuta?? Mokasinkohan koko jutun?? Hän kyllä pitää minuun kovasti yhteyttä. Jos ei nähdä joku päivä niin tekstailee mulle, alussa mua suorastaan ärsyttikin tämä jatkuva tekstailu mutta nyt olen alkanut pitämään siitä. Mä vaan pelkään että tää mies on nyt ymmärtänyt mut väärin ja luulee etten halua hänestä muuta kuin seksiä, miten mä korjaan tän tilanteen?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Joko kysyt, tai sitten seuraavalla ja sitä seuraavilla kerroilla et anna vaikka vonkais.

Olen miettinytkin jos kysyisin mut pelkään sitä ettei hän haluakkaan enää muuta. Alussa ois varmasti halunnut. Kaduttaa... Mut tekstailisiko hän jatkuvasti jos ei haluais muuta??

Yhteistyössä