T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jääkaapissa pidin ja ainakin viikon oli hyviä. Myös pakkaseen voi laittaa mut pitkän ajan jälkeen maistuu "pakastimelle"
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:no itse töissä säilytän mokkapalat aina huoneenlämmössä, ja hyvin maistuu. kuorrute ei kovetu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Huomenna pitäis paloja tarjota vieraille niin jätänkö nyt huoneenlämpöön vai jääkaappiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Nehän ovat parhaita jääkaappikylminä, joten jääkaappiin vaan! =) Ei ne tosin sielläkään kauaa säily, kun katoavat... Jostain kumman syystä...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:no itse töissä säilytän mokkapalat aina huoneenlämmössä, ja hyvin maistuu. kuorrute ei kovetu
Vieläks sulla on niitä viimekuisia paloja jäljellä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mokkapaloissa kuitenkin maitoa,säilytän aina jääkaapissa. otat aamulla huoneenlämpöön sit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Löytyykö sullakin aarteita jääkaapista kuukausien takaa, mies kun luulee että mä oon ainut jonka jääkaapista voi tehdä argeologisia löydöksiä/kaivauksia