H
HettaL
Vieras
Anopilleni ja minulle tuli vähän kinaa viikko sitten (tai lähinnä anoppini suuttui aivan käsittämättömästä asiasta käsittämättömän paljon, kun kysyin, mitä hän sanomallaan tarkoitti) ja hän sitten sanoi ajattelemattomuuttaan, että tehdään niin, että te mökkeilette aina eri aikaan kuin me. Nyt sitten soitteli ja perui puheitaan ja jutteli, että tottakai mennään yhdessä mökille ja että on odottanut minulta koko viikon anteeksipyyntöä, kun kysyin kuulemma vittumaiseen sävyyn häntä loukataksani kysymykseni (aha????), mutta on nyt leppynyt ilman anteeksipyyntöäkin...
Mulla kuitenkin vaivaa tuo juttu sen verran takaraivossa, että ihan heti en ole menossa mökille heidän kanssaan ja oikeestaan suututtaa todella paljon, että anoppi odottaa mun pyytävän anteeksi, vaikka ainut mitä tein, oli ilmeisen sopimattoman kysymyksen esittäminen ("Mua jäi vaivaamaan, että mitä sä tarkotit kun sanoit ....?"). Sain myös haukut osakseni, joten ehkä anopin olisi ollut syytä pyytää multa anteeksi, eikä toisin päin....
Lähtisittekö itse mökille meidän tilanteessa?
Mulla kuitenkin vaivaa tuo juttu sen verran takaraivossa, että ihan heti en ole menossa mökille heidän kanssaan ja oikeestaan suututtaa todella paljon, että anoppi odottaa mun pyytävän anteeksi, vaikka ainut mitä tein, oli ilmeisen sopimattoman kysymyksen esittäminen ("Mua jäi vaivaamaan, että mitä sä tarkotit kun sanoit ....?"). Sain myös haukut osakseni, joten ehkä anopin olisi ollut syytä pyytää multa anteeksi, eikä toisin päin....
Lähtisittekö itse mökille meidän tilanteessa?