J
Jeps vanhempi..
Vieras
Hyvin pärjää, etenkin kun on sähköt mökillä. Pepun pesuun voit huoletta käyttää "normaalia" vettä mitä muutkin. Mökille kannatta ottaa puhdistuspyyhkeitä mukaan, ja fysikaalista aurinkorasvaa ja hyttyskarkoitetta (lapsille sopivaa) niitä on myös vaatteiisiin laitettavia. Kannattaa muistaa hattu. Itse ehkä ottaisin ison vesipullon vauvalle, ei tarvitse pähkäillä ja pääsee helpomalla.
Rattaat, matkasänky+hyttysverkko kannattaa ottaa. Ehkä sitteri tai kaukalokin toimii "syöttötuolina". Nyt on vedet sen verran kylmiä, etten itse veisi ulkovesiin uimaan. Ostaisin mökille lastenaltaan, siinä pikkuiset voivat polskia jatkossakin ja käydä saunassa lämmittelemässä, padasta voi laittaa myös ampärillisen kuumaa vettä altaaseen. Meidän vanhemmalle tytöllekkin tulee todella nopeasti kylmä.
Rattaat, matkasänky+hyttysverkko kannattaa ottaa. Ehkä sitteri tai kaukalokin toimii "syöttötuolina". Nyt on vedet sen verran kylmiä, etten itse veisi ulkovesiin uimaan. Ostaisin mökille lastenaltaan, siinä pikkuiset voivat polskia jatkossakin ja käydä saunassa lämmittelemässä, padasta voi laittaa myös ampärillisen kuumaa vettä altaaseen. Meidän vanhemmalle tytöllekkin tulee todella nopeasti kylmä.