Mokomakin nyksä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isä -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepujep:
Terveisiä nyksälle, että ei kyllä kateeksi käy..

Juu sääliks lähinnä :D

:o

Melkein vetäisin herneen nenuun, mutta kyllä se vanha kansa taisi olla oikeassa kun tiesi sen totuuden ketuista ja pihlajanmarjoista...
:xmas:

Tai jokin senkin suuntainen, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä täällä nyt. kiitos viestistäsi.

Kuinkas nyt tässä sekamelskassa ja anonymiteettien ja vihjailujen verhossa itseni teen sinulle ap tykö...sanonko vaikka että että italialaiset westernit on in....

Ei mee läpi. Pitäs tietää jotain muutakin kuin mitä profiilista selviää. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja isä-:n nyksälle tiedoksi!:
ukkos vikittelee täällä muita naisia. ja lähettelee kuvia yv:nä... :(

Se yks SipariPuuhan on aina täällä heti Isän kimpussa hellittämättä lainkaan. Tuohan voisi olla hyvinkin hänen tapansa osoittaa huomioita jälleen. Vai olisiko tämä päiväunta...

Alkuperäinen kirjoittaja Hepolempi:
Alkuperäinen kirjoittaja isä-:n nyksälle tiedoksi!:
ukkos vikittelee täällä muita naisia. ja lähettelee kuvia yv:nä... :(

Se yks SipariPuuhan on aina täällä heti Isän kimpussa hellittämättä lainkaan. Tuohan voisi olla hyvinkin hänen tapansa osoittaa huomioita jälleen. Vai olisiko tämä päiväunta...

Enpä usko että on PipariSuu, ei ole hänen tyylistään. Hän olisi tarttunut johonkin termiin kiinni ja sitä oltaisiin sitten väännetty vähintään viisi sivua putkeen
:whistle:

Varmaan se sama harmailija kysymyksessä joka toivoi meidän eroa kun ei tykänny mun ja nyksän arvomaailmasta.

ei kai kannata sanoa että Rakastaa, rakastaa, liian helppoa ja kopioitavissa näin virtuaalissa...

milläs kuittaan itseni siis tykö ap:n ,vaikka niin että titanium kestää aika paljon kovaakin rasitusta....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kai kannata sanoa että Rakastaa, rakastaa, liian helppoa ja kopioitavissa näin virtuaalissa...

milläs kuittaan itseni siis tykö ap:n ,vaikka niin että titanium kestää aika paljon kovaakin rasitusta....

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Helepompi:
Mjaa. Teräskin olis yksi hyvä mutta ihan joku muu juttu, kuin joku ihme trip-teräs. :whistle:

uups, ömmm....

Jaloteräs ! ?

Juu mutta ei, ei lähellekkään. Nuorimmat palstalaiset ei kyllä edes varmaan tiedä mihin juttuun tämä liittyy.

Mutta ei tarttekkaan, nyksä on ollut oikeasti paikalla vastaamassa, italowesternin olisi joku neropatti voinut päätellä profiilistani mutta Titanium on sellainen insidejuttu tässä parisuhteessa, että ei sitä voi tietää kuin rakas nyksäni

Mutta ei tarttekkaan, nyksä on ollut oikeasti paikalla vastaamassa, italowesternin olisi joku neropatti voinut päätellä profiilistani mutta Titanium on sellainen insidejuttu tässä parisuhteessa, että ei sitä voi tietää kuin rakas nyksäni
ja tästälähtien koko plussan väki... ens kerraks teidän täytyy sopia joku toinen inside

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
ja tästälähtien koko plussan väki... ens kerraks teidän täytyy sopia joku toinen inside

Nou hätä, noita inside-juttuja riittää.

on se nyt kumma ettei voi sen akan kanssa kotona höpöttää, täällä tarvii sitte elokuvista ja mistälie paistinpannuista puhua, ettei vaan kukaan ymmärrä.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Seurailee mun palstailua mokomakin |O

Ja nyt kun hyvä nyksäni avasit tämän viestin, niin tiedoksi vaan, että mä rakastan sua :heart:
:attn:

Nyksä: jätä tuo transvestiitti

:laugh:
Ai kamala, mä olen tainnut tosissaan suututtaa jonkun nyt ja pahemman kerran... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
on se nyt kumma ettei voi sen akan kanssa kotona höpöttää, täällä tarvii sitte elokuvista ja mistälie paistinpannuista puhua, ettei vaan kukaan ymmärrä.. :headwall:

Liekkö sillä mitään akkaa on :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Liekkö sillä mitään akkaa on :whistle:

Kihloissa ollaan ja kaikkee. :heart: Valitettavasti just nyt vaan pitää "olosuhteiden pakosta" punkkailla eri osoitteissa. Paino sanalla valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Seurailee mun palstailua mokomakin |O

Ja nyt kun hyvä nyksäni avasit tämän viestin, niin tiedoksi vaan, että mä rakastan sua :heart:
:attn:

Nyksä: jätä tuo transvestiitti

:laugh:
Ai kamala, mä olen tainnut tosissaan suututtaa jonkun nyt ja pahemman kerran... :kieh:

Ekan kerran tiiätkö avasin sun ketjus, siitä jo näkee mikä akka oot.

Yhteistyössä