meillä oli hetken noin ennen kuin lapsi syntyi mutta sitten mies meni aikuiskoulutukseen ja itse menen myös opiskelemaan nyt syksyllä, miksi olette työttömiä?
On varmaan monellakin, ei se niin harvinaista ole vaikka palstasta äkkiä sen kuvan saakin Ei olla koskaan oltu yhtäaikaa työttömiä, mutta vauvalomalainen ja opiskelija tilanne ollut ja se on yhtä ihana yhtälö noin rahallisesti..
[QUOTE="vieras";26494864]meillä oli hetken noin ennen kuin lapsi syntyi mutta sitten mies meni aikuiskoulutukseen ja itse menen myös opiskelemaan nyt syksyllä, miksi olette työttömiä?[/QUOTE]
Itse olen ollut puolisen vuotta työtön, hakenut olen ahkerasti töitä mutta ei vaan ole tärpännyt. Mies useita vuosia ollut työtön. Korkeasti koulutettuja ollaan.
meillä on ollut muutaman kuukauden työtön ja kotihoidon tuella oleva, kun en suostunut lähtemään töihin enneku vauva oli 1v vaikka mies oli kotona... ja nyt oltiin muuten kuukausi yhtä aikaa työttöminä ennenku mun äippäloma alko, nyt mies onneks sai töitä eikä oo jaloissa pyörimässä
[QUOTE="vierailija";26494920]Itse olen ollut puolisen vuotta työtön, hakenut olen ahkerasti töitä mutta ei vaan ole tärpännyt. Mies useita vuosia ollut työtön. Korkeasti koulutettuja ollaan.[/QUOTE]
Mekin oltu, tosin ei lapsia.. Mielellään eläisin työttömänä kotona, jos vain rahaa ei tarviis "Erilaiset" unelmat mulla, tosin pienimuotoista yrittämistä liittyis siihen, mutta yhtä lepposaa ja kaikki vähäkin työ kotona itselle.. ei siitä sen enempää.