Molemminpuolinen diili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ville Vallaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Ville Vallaton

Vieras
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että löytyykö sellaisia naisia, jotka haluaisivat viettää laatuaikaa mukavan vapaan miehen kanssa aina silloin tällöin? Ei mitään seurustelujuttua
eikä pesän rakentamista, vaan molemmin puolin tyydyttävää yhdessäoloa ilman sitoumuksia.

Tämä ainakin haluais. kotoa sitä ei enää saa kun en osaa käyttäytyä;) Eikä varmana tulis tunne että tarttis perhettä perustaa (se jo on) hauskaa haluais vaan pitää ja kunnolla;)

Aah, kuulostaapa hyvältä...että et osaa käyttäytyä ..wirn
Ihan hyvä tietää, että rakkaassa Suomessamme on yksi
kaltaiseni ""sielunkumppani"". Ei siis kaikki toivo ole menetettyä, vaan voin ""laskeutua levolleni"" sinusta unelmoiden. Pus, pus :)

Huomenta Omppu! Näin unta, että laskeuduin suuren ja pyöreän navan alle..ooh..kenen lie..kaunis tuo oli..kenties vaikkapa sinun...wirn..Toiveuntahan se tietty oli :)
Kun en sitten illalla tehnyt mitään hyvää itselle, niin kyllä
näin aamulla teen, kuten joka aamu..Keitän itsellein kunnon
puurot, oikein aito puuropoika kun olen..Ei näet mee vellit sitten sekaisin..wirn..Pus edelleen sunkin päivään ;)

Jaa herra elovena=) Hyvähän sitä on aloittaa aamu jollain tutulla ja turvallisella.. Eli kaurapuurolla;) Itselle kyllä tummaa, kahvia.
Vai että suurta ja pyöreää, onkos kokemusta raskaana olevasta naisesta? Sitä vaan, että jotkut niistä on aikas villejä.. Itse en ole siunatussa tilassa ja kesää kohti häivyttää sitä entistäkin.. Se on sitten vallaton työelämässä?? Tunnollinen aamupuuro ja duuni? Omppu on tänään vapaa ja tekee keikkee epäsäännöllistä siihen 15 asti=)

No moikka Omppu ;) Joo, mä olin siinä unessa oikean navan alla, joten näkökulma (arvaathan! ) oli semmoinen, että
että horisontti/mittasuhteet ehkäpä hieman heittivät..wirn..Nannaa silti..
Niin ja on kokemusta siunatusta tilasta, aidosti, ei siis minään fetissinä...
Töissähän sen Vallattomankin on käytävä, että apekuppia
voin nauttia. Eiväthän ne eväät niin mahdottoman leveet ole,
semminkin kun yksin syö (useimmiten, kai..wirn), mutta puu-
rolla polkee pitkälle, töissäkin. Ja Eloveenapoikana on hymy herkässä, ja siitähän tytöt tykkää ;)
Tuleekos sun vahti klo.15, kun siihen asti saat epäsäännöllistä harrastaa?!
Pus, pus, hengessä mukana ;)

Joo se moraalinvartia saapuu säännöllisesti viikon joko 15.30 tai viikon klo22 ja nyt on toi aamu viikko..
Onkos sinulla säännöllinen työaika? Itse olen kaksivuorotyössä tarvittaessa teen myös öitä.

Siellä se prismassa on toi vauvaohjelma... Että miten ne vauvat kehittyy;) Mutta tekotapa on minusta se mielenkiintosin..

Ei se vahti sentää konetta konrtolloi. joten saan rauhassa rietastella ;)

suukko joka paikkaan ja navan alle=)

No moi :)
Ihan säännöllinen päivätyö mulla on, joten rietastelukin tapahtuu ihan ""virka-ajan "" ulkopuolella..wirn.
Katsoin minäkin Prismaa hieman ja oon samaa mieltä, että se tekeminen on vieläkin mielenkiintoisempaa ;)
Yötyö kyllä saa mehut..siis eikun vilkkaan mielikuvitukseni laukkaamaan..kopoti,kopoti,kop..ihan kynnetkin kynsilaukkaamaan..wirn
Oikein hyvä, ettei se Vahti ihan koneelle ulota ""stasikatsetta"", joten saamme olla täällä kahdestaan ihan rauhassa. Vaikka mitä jännää keksitäänkään ;)
Pusunkeja , varpaista otsalle ja ompun huulille..kin :) Söpöt
kun ovat..wirn

Joo lakkaa sinä ne kynnet, minä en työni puolesta voi lakata kuin varpaitten. Kynsieni pituuskin menee jo sille rajalle tohtiiko töissä pitää. Mutta enpäs ole tuntenut kuin rokki poikia jotka lakkaa kytentensä, minkä värin valitsisit?

Huomenna menen iltaan ja paikasta riippuen tulen välillä sinua tänne silittelemään...

Omppu haluaisi suukkoja kaulalle ja korvan taakse.. Se tekisi nyt hyvää=)

En mä kyllä lakannut ole, kynsiäkään. Lakkaamatta kyllä
oottelen viestejäsi ;)
Oikein kiva, jos kerkiät silittelemään.Ootan tosissani, ihan
innoissani. Tykkään itsekin silitellä...Joskus kivaa paitaakin..wirn
Ihan hellästi suukotan kaunista kaulaasi ihaillen sen upeaa kaarta, kevyesti huuliani liikuttaen...
Ja nam...korvan taakse myöskin aistien ihanan hajuvetesi tuoksun..siirtyen sieltä antamaan kevyen suukon houkuttelevana kutsuvaan niskaasi...kielenkärjellä hieman tunnustellen sametinpehmeää ihoasi upeiden hiuksiesi siirtyessä sivuun, kuin tietä antaen......
Kuulen kevyen voihkaisun purkautuvan huuliltasi ja....

Liikutan kieltäni kevyesti edelleen maistellen niskasi pehmeyt
tä...Tartun toisella kädellä kauniin paitasi reunaan ja siirrän sitä hieman...liikutan samalla kieltäni uudelle huumaavalle alueelle..kuulet hengitykseni tihenevän...kumarrat kuin vahingossa kaunista päätäsi eteenpäin tarjoten kuumille huulilleni ja taipuisalle kielenkärjelleni tilaa, tilaa..haluat minun suutelevan sinua hieman alempaa...kihelmöivät aallot
kulkevat upean kehosi läpi..painaudun samalla lähemmäs haluttavaa vartaloasi..lähemmäs..lähemmäs..tunnet kosketuksemme..huokaiset voihkaisten kun käteni liikkuvat samalla hyväillen ihanan naisellisia muotojasi...kevyesti tutkien..nautintoa viestittäviä kohtia etsien..hellästi mutta samalla lujana..vaativana...tuoksusi huumaamana..painaudun edelleen lähemmäs sinua ja vastaat nojautumalla minuun...tarjoamalla haluttavaa..kiihoittavaa naisellista pehmeyttäsi...tunnet haluni voimistuvan..miehuuteni reagoivan vaatteiden läpi..tunnustelen ja liikutan kieltäni, huuliani voimakkaammin..viesti halustani ja tuomastasi kiihkosta lävistää kehosi ja tunnet olevasi niin haluttu kuin nainen voi vain olla..tunnet, miten suloinen persikkasi alkaa tuottaa
upeinta nektaria, mitä mies voi saada ja minä janoan sitä....

Huomenta ja kiitos kultaseni kiihkeästä viime yöstä. Sait ompun tuntemaan sellaista mikä oli jo unohtunut. Antaa suukon poskelle.

Luulenpa että Vallaton elovena-poika on jälleen töissä;)

Moiks :)
Päivä pulkassa ja Ville valmiina ""maistamaan"" omppua..wirn
Kiva, että koit jotain sellaista, mitä luulit jo unohtaneesi..Sai
minut hyvälle tuulelle.
Ja mitäkö voisit tehdä minulle? Nam, paljonkin ja varmaan
tasokkaasti, sen uskon. Mutta se onkin jännä juttu, että
katsos minua kiihottaa erityisesti se, miten saan sinut nauttimaan. Saan siis nautinnon, kun näen sinun nauttivan. Minusta olisi ihana seurata sinua, kun alastomana makaisit , katseeni hyväiltävänä samalla kun liikutan kieltäni pitkin ihanaa vartaloasi alkaen varpaista...välillä painaen suukkeja sinun herkille alueillesi ja seuraten reagointejasi,
hengitystäsi,mielihyvän ja kiihotuksen aiheuttamia ääntelyjäsi ...tutkiessani upeaa kehoasi ihan Vallattomana...

Jos sen haluaisit kokea, niin silloin antaisit minulle nautinnon.
Toisaalta saan myöskin nautintoa, kun.......
Jätetään se meidän salaisuudeksi, kun joku muukin saattaa lukea meidän viestejä..wirn
Suukkien Ville

hei tulin kurkkaamaan *silittää niskaa*
stringit, bikini vai pitsi-pokseria? millaisissa haluaisit tavata munut.. Kerron mitä päällä kun täältä pääsen;) Suukko niskaasi;)

Morjens omppu,

minä näkisin sinut mielelläni stringeissä, vaikka olet varmaan syötävän hyvän näköinen missä asusteissa vaan ;)

Sulla on niin levottoman tuntuiset jutut, että haluaisin mielelläni viettää 'laatuaikaa' kanssasi. Mä en kanssa vissiin osaa käyttäytyä kotona kunnolla...

Perhe on perustettu ja pysyy, joten voitaisiin keskittyä ihan vaan olennaiseen... toisen hyvänä pitämiseen...

Jos kiinnostus heräsi, niin mailaile jo_han_on@suomi24.fi niin jutellaan lisää.

No moikka :)
Kaikki kuulostaa ihan namilta, sinun ylläsi kaikki ovat varmasti upean näköiset , mutta pitsi-pokseria
enpä taida muista nähneeni...wirn..siis pitsi-pokseria, absolut....ooh...kuumottaa tavata sinut...odotan viestiäsi...mistä muuten arvasit, että nautin saada suukon niskaani...;)
Muiskis, arvannetkin minne......

Muiskis Omppu !
Oooh omppusein, olen sanaton mustan pitsin edessä!!!
Ja miten upeasti se korostaakaan kauniita muotojasi, en saa silmiäni irti, suorastaan häikäistyn, liu`uttaessani katsetta huumaavilla kaarillasi, Oi Venukseni
Myyty, täysin myyty, olen.......
Kuinka voinkaan päästä höyhensaarille tutumaan kun piir-
teesi ovat kuin poltettu aivokuoreeni..hehkuen vaikka kuinka
yritän pistää simmukoitani kiinni........
""Ooh, minkä kaunottareni teit, järjen ja unet multa veit""..wirn
Puseja korvanipukan taakse

Oletan olet väsynyt?? No raavaan miehen tarvitsee varmaan joskus nukkuakkin;) Pieni muistutus kultaseni, en varmaan tulisi eteesi pelkässä pitsissä, en vielä ehkäpä ajan kanssa... Läheisytesi saa polvet lyömään loukkua ja ihoni huutamaan kosketustasi mutta ujous nousee pintaan...

Pieni Muruseni, en sitä odottaisikaan, että tulisit pelkissä
pitseissä, mutta saan kai kuvitella, että miltä näytät ne päällä. Ja sitä paitsi,voisivathan ne olla alla...wirn
Ja toisekseen, pieni ujous on ihan söpöä, koska se on niin
luonnollista....
Ja itse asiassa luulen, että meillä livenäkin juttu luistaisi hyvin luontevasti, niin että ujous, kenties molemminpuolinen,
haihtuisi nopeasti luontevuuden tieltä...
Ja sitä paitsi pienet hellät suukit auttaisi....kumpiakin...

Suukkeja sulosilmillesi. Kohta puoliin menen tutumaan...Ootan (lue:toivon)kuitenkin vielä sinulta viestiä hyvän yön suukin kera ;)

Yhteistyössä