Molemminpuolinen diili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ville Vallaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisi niin ollut ihana jäädä peittojen alle vaeltelemaan omalla vartalollaan, mutta pakolliset velvollisuudet pakottivat ylös.. Ja elovena-poika on tunnollisesti töissä=)

Hyvä että ymmärrät=) Ihan vaan kyselen mikä on sielunkumppanini ikä? Miesheltä sitä voi kysyä? Nainenhan ei täytä kuin sen 25.. Mutta täysissä kympeissä 3 on kaikista lähinpänä vaikka ohi;) tällä naisella.

Toivottavasti kultaseni näki riettaita unia;) ja muistaa minua tänäänkin.. Kevyt kosetus ja suukko kaulalle...

Tällä ompulla jatkuu tämä paha tekninen lukihäiriö, älä anna sen häiritä=) Naurattaa nämä omat kirjotusvirheet... Siiiiiis kosketus.. No en ole äidinkilen opettaja;)

Muiskis Omppu!
Ei haittaa nuo"" tekniset virheet"", tärkeintähän on ajatuksesi
ja niiden esiintuonti. Ihan hyvin olen kärryillä pysynyt :)
Ville-boy tässä lämmittää pirtin piisiä ja on lähdössä kohta
kiertämään kympin lenkin suksilla. Ensin lenkki ja sitten saunaan, niin saat saunapuhtaita viestejä.
Ikäänikin kyselit, ikäänkuin,..wirn..niin vastaanpa, että
originaaliin Ville Vallattomaan on välimatkaa kertyny, noin
fyysisesti, mutta henkisesti ei ehkä niin paljon...nauraa
Aikuinen, kypsä mies oon, mutta poikamainen virne kasvoilla kyllä.....Ja joskus pukkaa vielä finninkin, usko pois, ja aina nenän kärkeen.Ihan kuin oisin joku Petteri Punakuono..wirn
Saapahan nauraa itselleen peilin edessä puristellessa :)
Suukkeja ihanaan niskaasi ja kauniiden korviesi taakse...

Voih Muruseni! Tulin juuri saunasta, olin tunnin..nam, nam
..tule..tee vuoteeseen pesu..sitäpä en ole koskaan saanut..
Oih..pellkkä ajatuskin..niin ja saisit vielä puhtaan Elovena-pojun pestäväksi..voih, miten puhdasta voikaan rakkaus olla..menen heti kiltisti odottamaan...oon jo punkan pohjalla..tule Muruseni...olen valmis uuteen kokemukseen..wirn..Puss..ihana olet..ja niin taitava...aah

Oi Muruseni. Sinä jaksat aina yllättää positiivisesti ;)..Taidat
aavistaa heikkouksiani..wirn..tai luet niitä rivien välistä :)
Tiedätkös, mikä minusta on kauneinta maailmassa? Niitä
on kaksi tasaväkistä; nainen saunan jälkeen tukka märkänä, posket somasti punoittaen ja ihanan rakastelun jälkeen tyydytetyn naisen katse ja poskien hehku !! En kau-
niimpaa tiedä. Sinun kohdallasi ne tasan varmasti pitävät paikkansa.
Voi kun tuohon viereeni saisin, niin nauttisin hiustesi tuoksusta ja hellästi nenän nöpökkääsi suukkisin. Me kaksi
puhdasta...niiih
Menen tutumaan ja haaveilen sinut viekkuseeni, Oi Kaunottareni. Suukin ja halitan sinutkin rauhalliseen uneen
kainalossain.
Villesi

Voi Omppuseni, kuulostaa niin namilta....
Villen vaan on mentävä tutumaan, vaikka tekisi mieli ""tuhmia"" kanssasi...
Mulla aamulla aikainen herätys ja mentävä töihin normaalia aikaisemmin.
Jaksaisitkos oottaa huomisiltaan, jos sitten hieman ""namisteltaisiin""?
Suukkoja Tähtisilmäni. Nähdään unia toisistamme!!!!
Ville,
josta teet entistä Vallattomamman ;)

Aftenoon Armahain :)
Kuis päiväs on mennyt? Minä tässä pääsin töistä vähän aiemmin, joten päätin heittää sulle pienet viestit ja sonnustautua samalla asuun...nimittäin hiihtosellaiseen..wirn
Ja lähteä heittämään kympin kiekka.Sitten onkin asettamani
tavoite, siis hiihdossa, saavutettu..
Toiveikkaana oottelen, jos olisi vastaus valmiina, kun puuskuttaen saavun kotipiisin lämpöön.
Ilma aivan mahtava.Entäs siellä, missä sinä vaikutat?
Jännä arvailla, missäpäin Suomea oikeasti olet....Ties kuinka kaukana, tai lähellä, siis maantieteellisesti :)
No, ajatuksissain olet lähellä, oikein lähellä..PUUUUSSSS
Palataan
Aurinko paistaa, kun aamulla lehden luen se on Aamulehti=) Joten siinäpä sinulle suuntaa tämän sijainnista;)
Taitaa omppu olla väsy tuli niin aikaisesti herättyä tänään jo neljä eikä uni tullut millään 6aikoihin oli viel 17 pakkasta..
päivä on mennyt rutiinioaisesti duunissa. Ja viel tarttis tehdä vaikka mitä..

No voi pientä Omppuani! Ootpa aikaisin ylös nousemaan joutunut (silittää hellästi ja antaa lohtusuukin)
Itsekin kyllä nukuin vähän, levottomasti pätkissä..No, täytyy
yrittää ensi yönä tutua nätisti. Kyllä se unenpuute tuolla lenkilläkin tuli esiin, mutta onneksi varoin ja kiiruhdin hitaasti.
Nyt suihkunraikkaana lähettelee täältä suukkeja Aamulehden maisemiin..wirn.. ja siellä olevalle Namulle.
Koita jaksaa :)

Tämä tyttö on akressivisessa olotilassa=( Ei auta silittely...
Jotain vahvempaa tarttis sellaisia varmoja ja vahvoja miehen otteita, että tietäis olevansa olemassa;)
Suukkosin..

Jäätiin aika jännään kohtaan, mutta voisin lähestyä hieman
toiselta kannalta...hmmm..kun tulet saunasta...muuten kerro, minkä väriset hiukset sulla on....se auttaa...

Yhteistyössä